איזה טיפוס ביצועי אתם? ומה לעשות עם מטלות שאין חשק לעשות?..

איזה טיפוס ביצועי אתם?

ומה לעשות עם משימות שאין חשק לעשות?..

מאת: אוריאלה קם-מורין

מומלץ לקרוא עד הסוף:

לכולנו רשימת הדברים האלה שממש-אבל-ממש אין חשק לבצע. ובכל זאת.. אם לא נבצע, או אם לא נבצע בזמן, אנו עלולים לשלם על כך מחיר לא נעים.

ניתן לחלק את הפעילויות שלנו לאלה שבהגדרת "רוצה"- מה שמשמח אותנו לבצע, ולאלה שבהגדרת "צריך" – מה שנשמח לא לבצע, או שמישהו אחר יטפל בזה, או שזה פשוט יתאייד ויעלם מעצמו

פתרון המצב הינו תלוי דפוס / טיפוס ההתנהגות שלכם.

דפוס א'- "מה רוצה?"

פועל מתוך מה ש"רוצה", ומשום שממש לא רוצה לבצע מטלות מעצבנות, הוא דוחה מה ש"צריך" לרגע האחרון, שוכח ולא מבצע, מבצע חלקית או מאוחר מדיי וכד' ומשלם על כך מחיר: דו"ח כפול לתשלום, כעס ותסכול מצד אנשים נוספים המעורבים בדבר, החמצת הזדמנויות,  יחס לעצמו או של אחרים אליו כלוזר וחסר אחריות, בלבול ופיזור בנתיב ההגשמה, הגברת חוסר בטחון.

הפתרון: להחליט שכבר בתחילת היום אתם מבצעים מטלה אחת או שתיים. וזאת בכל יום. קודם כל לסיים מה שחייבים, ואחר-כך לעבור למה שאוהבים ונהנים לעשות.
פעולה עקבית מסוג זה מביאה איתה סיפוק גדול. תחושה שאתם יכולים הכל, שאתם בשליטה במובן החיובי, שאתם מחוברים לעצמכם.

דפוס ב'- "מה צריך?"

מבצע כל כך הרבה מטלות של "צריך", כך שכל מה ש"רוצה" לא נכנס ללו"ז, וכך חולפים ימים-חודשים-שנים מבלי להגיע לממש הרצונות. מכירים את זה? "אין זמן, לא עכשיו, יש כל-כך הרבה דברים על הראש שלא מגיע/ה לזה.. הילדים, הבעל, העבודה, ההורים, מזג האויר, הגיל, המצב.." וכל אלה הם הסיבה ל-"למה לא" לעשות מה שרוצה, אלא מה שצריך. באופן זה האדם צובר מרמור ותסכול, כעס מצטבר, ולעיתים השלכה על הסביבה אותה הוא מאשים בנסיבות.

הפתרון: להתחיל את היום עם מה ש"רוצה". להקדיש לזה זמן, ואח"כ לעבור למה ש"צריך". כדי שלא יחלפו שנים או חיים שלמים ותמצאו עצמכם שחוקים, ללא הגשמה ובדרך- כלל ללא שמחה. באופן זה אתם עושים בכל יום צעד קטן, קטנטן, בהגשמת רצונותיכם, צוברים אושר יומי, ומגלים בהמשך שהצלחתם להוציא לפועל ולהגשים.

 *   *   *

בונוס לשני טיפוסי הפעולה: חישבו לפני ביצוע המשימה כיצד תרגישו לאחר הביצוע שלה, וחושו כבר כעת את השמחה, הסיפוק, התחושה שהתקדמתם.. זה נותן הרבה כוח ומעודד להמשך העשיה בכיוון המתאים לכם.

בונוס נוסף: לעיתים תמצאו שבתחומים מסויימים אתם פועלים מתוך דפוס א' ובנושאים אחרים- לפי דפוס ב'. התאימו הפתרון בחלוקה לתחומים השונים.

ב ה צ ל ח ה

אוריאלה

אוריאלה קם-מורין

מנטורית להצלחה אישית ועסקית בכוח התודעה, מפתחת שיטת אומגה ומייסדת מכללת אומגה. פועלת לשינוי תודעה ומעניקה כלים ייחודיים ופורצי דרך.

מאמרים נוספים

אומגה

כיצד הטיפול בשיטת EMIO שונה מ EMDR ושיטות אחרות, ואפקטיבי בשחרור חסמים וטיפול בטראומה?

מבוא לטיפול בתנועות עיניים EMIO בתחום הטיפול הרגשי המתפתח ללא הרף, טיפול בתנועות עיניים EMIO שפיתחה אוריאלה קם מורין בולט ככלי של חדשנות ויעילות. בניגוד לשיטה המוכרת יותר בתחום, EMDR, שיטתEMIO  מציעה גישה ייחודית שגם איננה דורשת שחזור טראומה וגם פועלת על טווח רחב יותר של יישומים לריפוי ולטרנספורמציה אישית. הנוירו-תראפיה EMIO עומדת בחזית הגישות

קרא עוד»
אומגה

איך תדרי אנרגיה גבוהים משפיעים על בריאות וריפוי?

קבלו את שיטת אומגה בבריאות  בשיטת אומגה קיים שימוש בתדרי אנרגיה גבוהים של האנרגיה המגנטית המאפשרת איזון, עלייה ברמת האנרגטיות וריפוי. בוגרי השיטה שמפעילים את התדר הגבוה ואת הכלים, על עצמם או עבור בני משפחה קרובים, וכן מטפלים ומטופלים בה, מדווחים על תהליכי החלמה מהירים וקלים יותר, תמיכה וליווי בטיפולים מורכבים, הקלה בכאב ותופעות לוואי, מניעת מחלות, שיפור

קרא עוד»
אומגה

איך ליצור הריון מוצלח ולידה קלה

על-פי עדויות בוגרות השיטה ומטופלות, שיטת אומגה מסייעת לפריון וללידה. השיטה מסייעת בפתרון בעיות פוריות וזיהוי מקור הבעיה שגורם לבעיית פריון, כאבי מחזור או מחזור לא סדיר, הידבקויות, מעצורים נפשיים/רגשיים, מתח, סיוע בבחירת הכיוון הטיפולי ו/או הרופאים והמטפלים המתאימים, סיוע ליולדות, התמוססות של ציסטות, הכנות וליווי בטיפולי IVF. כיום גוברת המודעות וההכרה בחשיבות הרפואה האלטרנטיבית כגורם

קרא עוד»

האירועים הקרובים

דברו איתנו

מכללת אומגה מאסטר לייף – המכללה ללימודי רוחניות מעשית – אוריאלה קם מורין 

info@oriella.co.il 

052-5396333                                עקבו אחרינו ברשתות החברתיות, נחמד שם!

הירשמו לניוזלטר והיו מעודכנים

האתר פונה לנשים ולגברים כאחד

© כל הזכויות שמורות – אוריאלה קם-מורין

לקבלת סדרת וידאו מתנה מלאו פרטיכם כאן