מתנותיו של יסוד האדמה

מאת: אוריאלה קם-מורין

"…ויאמר אלוהים יקוו המים מתחת השמים אל מקום אחד ותראה היבשה…

ויקרא אלוהים ליבשה ארץ…"

ארבעת היסודות: אדמה, אש, מים ואויר הינם סמלים המייצגים אלמנטים שונים בטבע. בתורות נסתר, מסורות טיקסיות ותפיסות פילוסופיות עתיקות קיימות חלוקות שונות של היסודות (Elements) ביקום. רוב שיטות החלוקה מתייחסות לארבעת היסודות וישנן חלוקות המוסיפות אלמנטים נוספים. כך בחלוקה לחמישה יסודות, כשהחמישי שבהם הינו הכוח האלוהי, תמצית אנרגיית כוח-החיים ביקום, השלמות והנצח.

בחיבור לתדרי "אומגה" מתאפשר איזון חמשת היסודות (ראו ערך אומגה באתר זה), והינו משמעותי ביותר בנתיב החיים. הידע החדש שמביאה איתה שיטת אומגה מכיל אלמנט מיוחד, המופעל על כל מרכזי האנרגיה בגופנו, ויוצר "קידוד" מחדש של המערכת אל איזון היסודות בה.

יסוד האדמה מייצג את כדור הארץ, את הכוח המעניק חיים, עולם החומר, שורשים, הישרדות, מסגרות, גוף פיזי והיכולת לממש ולהוציא לפועל.

ברמה האנרגטית מדובר ביסוד הדחוס ביותר המלמד אותנו לשלוט בחומר, להפנימו ולהתעלות עליו.

האדמה מזכירה לנו את הרחם היוצרת חיים ואת יכולת ההתחדשות. במימד הרוחני מהווה האדמה 'רחם קוסמית' המולידה את הרוח ומאפשרת את גילומה הממשי. זוהי 'אמא אדמה', אשר מעניקה חיים, מזינה, סופגת ומכילה ללא גבול.

חילופי העונות והעיתות ('עת לטעת ועת לעקור נטוע'..) מרמזים לנו על הצורך בקשב לתזמון ולאיזון הנדרש בין עשיה (doing) לבין הוויה (being) כמו גם ליכולת ההתחדשות והזרימה עם הטבע, המחזוריות והשינוי.

יסוד האדמה מלמד אותנו לדעת להתכנס פנימה, להרפות, להתחבר להיבט הניקבי- האימהי, וליצור טרנספורמציה וצמיחה. זו היכולת לממש את הפוטנציאל הטמון בזרע ולהזין אותו באהבה והתמדה עד הפיכתו לעץ מלבלב ומניב.

האדמה ותנובתה מעודדים אותנו להתמקד ב'יש' ולברך עליו. ככל שאנו מוקירים תודה לטוב שבחיינו, כך הופכים אנו 'מגנטיים' לטוב נוסף. ככל ששורשנו יציבים והגזע איתן, כך מתענגים אנו על פירות חיינו.

מבחינת מרכזי האנרגיה (צ'אקרות) הבסיסיים בגופנו, 7 במספר, מקושרת האדמה בצ'אקרה הראשונה, הנקראת גם צ'אקרת השורש, הממוקמת בבסיס עמוד השדרה ומקושרת עם הצבע האדום, בעל אורך גל נמוך ביותר, או לצבע החום, מפאת קירבתו של מרכז זה לאדמה: מרכז אנרגיה זה הינו הדחוס ביותר מבחינה אנרגטית, וקרוב ביותר לאדמה, לחומר. מרכז זה אחראי על החיבור של האדם לקרקע, לשורש, אופן התנועה בנתיב החיים ומידת היציבות והביטחון הפנימי.

במצבי חוסר איזון במרכז אנרגיה זה נמצא עקשנות, ארציות, שמרנות, צדקנות, שעמום, כפייתיות, פחד משינוי, חוסר אנרגיה ועייפות, קושי לממש יכולות או רעיונות, או לחילופין- חוסר חיבור למציאות, חוסר יציבות, נתק מהקרקע ופחדי הישרדות או בעיות הישרדות ממשיות.
במצבי איזון נמצא יציבות פנימית, מעשיות, אמינות, ביטחון, אסרטיביות, סדר, התמדה, יציבות, איזון גופני ו"שתי רגליים על הקרקע".

הקריסטלים, פרי יצירה של אמא אדמה, מכילים בתוכם ידע קוסמי ואנרגיה המקושרת ל'מקור'. הם מכילים זיכרון קדום ונוכח על פני העיתות והזמנים.

ספירת 'מלכות' אף היא מקושרת ליסוד האדמה ומחברת אותנו להיבט הניקבי של האלוהות- הכלה, תמיכה והזנה.

ומעל לכל, יסוד האדמה הינו תזכורת מתמדת לשליחותנו עלי אדמות. הידיעה כי עלינו לפעול בעולם הפיזי הממשי, תוך חיבור ל'מקור' ולרוח. לתרגם רעיונות, מחשבות וחזון מקיומם המופשט להתגשמותם בחומר. עם 'אדמה' בלבד נשקע בעולם החומרי ללא חזון, ועם 'שמים' בלבד לא נוכל לממש באופן מעשי את רצונותנו ורצון הנשמה.

המימוש ה'אדמתי'-הממשי מתאפשר בחיבור לרובד הנשמה, ל'רוח' ולאמת הפנימית הנותנת משמעות, סיבה ומטרה לפעולה.

האדם, פרי התמזגות האדמה והרוח, נולד מתוך רחמה של האם הקוסמית ונדרש לאזן בתוכו את שני העולמות. איזון זה טמון בחיבור בין שמים וארץ ומאפשר בריאה ומימוש מתוך שלמות וחזון.

שלכם באהבה

אוריאלה קם-מורין

אוריאלה קם-מורין

מנטורית להצלחה אישית ועסקית בכוח התודעה, מפתחת שיטת אומגה ומייסדת מכללת אומגה. פועלת לשינוי תודעה ומעניקה כלים ייחודיים ופורצי דרך.

מאמרים נוספים

אומגה

כיצד הטיפול בשיטת EMIO שונה מ EMDR ושיטות אחרות, ואפקטיבי בשחרור חסמים וטיפול בטראומה?

מבוא לטיפול בתנועות עיניים EMIO בתחום הטיפול הרגשי המתפתח ללא הרף, טיפול בתנועות עיניים EMIO שפיתחה אוריאלה קם מורין בולט ככלי של חדשנות ויעילות. בניגוד לשיטה המוכרת יותר בתחום, EMDR, שיטתEMIO  מציעה גישה ייחודית שגם איננה דורשת שחזור טראומה וגם פועלת על טווח רחב יותר של יישומים לריפוי ולטרנספורמציה אישית. הנוירו-תראפיה EMIO עומדת בחזית הגישות

קרא עוד»
אומגה

איך תדרי אנרגיה גבוהים משפיעים על בריאות וריפוי?

קבלו את שיטת אומגה בבריאות  בשיטת אומגה קיים שימוש בתדרי אנרגיה גבוהים של האנרגיה המגנטית המאפשרת איזון, עלייה ברמת האנרגטיות וריפוי. בוגרי השיטה שמפעילים את התדר הגבוה ואת הכלים, על עצמם או עבור בני משפחה קרובים, וכן מטפלים ומטופלים בה, מדווחים על תהליכי החלמה מהירים וקלים יותר, תמיכה וליווי בטיפולים מורכבים, הקלה בכאב ותופעות לוואי, מניעת מחלות, שיפור

קרא עוד»
אומגה

איך ליצור הריון מוצלח ולידה קלה

על-פי עדויות בוגרות השיטה ומטופלות, שיטת אומגה מסייעת לפריון וללידה. השיטה מסייעת בפתרון בעיות פוריות וזיהוי מקור הבעיה שגורם לבעיית פריון, כאבי מחזור או מחזור לא סדיר, הידבקויות, מעצורים נפשיים/רגשיים, מתח, סיוע בבחירת הכיוון הטיפולי ו/או הרופאים והמטפלים המתאימים, סיוע ליולדות, התמוססות של ציסטות, הכנות וליווי בטיפולי IVF. כיום גוברת המודעות וההכרה בחשיבות הרפואה האלטרנטיבית כגורם

קרא עוד»

האירועים הקרובים

דברו איתנו

מכללת אומגה מאסטר לייף – המכללה ללימודי רוחניות מעשית – אוריאלה קם מורין 

info@oriella.co.il 

052-5396333                                עקבו אחרינו ברשתות החברתיות, נחמד שם!

הירשמו לניוזלטר והיו מעודכנים

האתר פונה לנשים ולגברים כאחד

© כל הזכויות שמורות – אוריאלה קם-מורין

לקבלת סדרת וידאו מתנה מלאו פרטיכם כאן