טהרו לעצמכם- טיהור הבית לברכה ושפע

טהרו לעצמכם

טיהור הבית לברכה ושפערוצים לטהר את האנרגיה? להטעין בתדרים חדשים לצרכי מיגנוט ויצירת מציאות?נכנסים לבית חדש? עברתם חוויות לא טובות בביתכם? זה הזמן להוציא החוצה את האנרגיות השליליות – הנמוכות, שאינן תומכות בכם ולהכניס אנרגיות חדשות. מדריך לטיהור הבית, שלב אחר שלב, לפי נישה של פאנג שואי, טיהור אנרגטי ועוד..

במהלך תקופת המגורים, סופג הבית לתוכו את אנרגית החיים שלנו ואת חוויותינו האישיות. אנרגיות אלה אצורות בקירות, ברהיטים, בחפצים ובחללי הבית, ויש להן השפעה רבה על הדיירים, הן חיובית והן שלילית. במקרים בהם נרשמו במרחב חוויות ממושכות של סבל, צער, דאגות, פחדים ודיכאון, האנרגיות עלולות להפוך לכבדות ומחניקות, ובמצב כזה מומלץ לבצע ניקוי אנרגטי לבית, כדי לטהר אותו מפני ההשפעות השליליות, לאזן אותו ולחדש את זרימת האנרגיה החיובית.

אם עברתם לבית שבו התגוררו בעבר דיירים שחוו קשיים שונים (גירושין, משבר כלכלי או מחלה), אם בתקופת המגורים שלכם בבית התרחשו אירועים לא נעימים, חוויתם משבר רגשי או כלכלי, עברתם מחלה, תאונה או תקופה קשה, או אם אורחים שהיו בביתכם הותירו בכם תחושה לא טובה של מתח, חשוב מאוד לטהר את האנרגיות הלא רצויות, כיוון שהן עלולות להשפיע באופן דומה גם על החיים שלכם.

הכנה לטיהור

קיימות דרכים שונות לביצוע טיהור, אך בבסיסן עומד עקרון דומה – הכנה, הוצאת האנרגיות השליליות והטענת המרחב באנרגיות חיוביות של שפע, הצלחה ואור.
•    שימו עלי מרווה יבשים בקערת חרס או משטח מתכת, והניחו אותה במבואת הבית.

•    הכינו קערת מי מלח (רצוי מלח גס ועדיף מלח ים), וגם אותה הניחו במבואה.

•    הכינו מספר קערות עגולות, כמספר חדרי הבית (מבואה, סלון, פינת אוכל, מטבח, חדרי שינה, וחדרי עבודה). בחרו בקערה עגולה (יסוד המתכת) העשויה קרמיקה או חרסינה (יסוד האדמה), והניחו בה אורז לשפע, ברכה ומזל. אחר כך צקו לתוכה מעט מים (יסוד המים), רצוי מים מינרלים או מי גשם, פזרו עלי כותרת של ורד אדום קטן (יסוד העץ) והניחו בכל קערה נר לבן (יסוד האש).

•    בכל אחד מהחדרים ובסמוך לדלת הכניסה, הניחו קערה, אך בינתיים אל תדליקו את הנר.

•    את תהליך הטיהור התחילו בניקוי הבית ובסידורו. פתחו לרווחה את החלונות והדלתות כדי לאפשר לאנרגיה השלילית לצאת מהבית, אל תשאירו דברי מזון פתוחים כדי שלא יספגו את הצ'י השלילי, נתקו את הטלפון, הרדיו והטלוויזיה, ופנו מהבית ילדים קטנים ובעלי חיים, כדי שתוכלו להתרכז ולהתפנות לתהליך עצמו.

•    את הטיהור מומלץ לבצע בשעות הבוקר, כאשר אתם חשים בטוב מבחינה פיזית ורגשית. אל תבצעו טיהור כשאתם מוטרדים או נסערים. הקפידו להיות נקיים ורחוצים, התלבשו בבגדים נוחים והסירו שעונים ותכשיטים. שבו כמה דקות עם עצמכם, עיצמו עיניים, נשמו עמוק, הרגעו ונקו את הראש ממחשבות. דמיינו את עצמכם מוקפים בכדור של אור והחזיקו את הדימוי הזה בתוככם מספר דקות.

•    נועו בין חדרי הבית השונים והתחברו אליו. התחילו בדלת הכניסה והתקדמו פנימה, מחדר לחדר. נסו לברר מה התחושה שלכם כאשר אתם נמצאים בכל חדר, אלו מחשבות עוברות בראשכם, והאם האווירה שלו עוזרת לכם לקדם את המטרות שהצבתם לעצמכם?

טקס הטיהור
•    פינוי אנרגיה שלילית: התחילו באזור המבואה. הדליקו את המרווה ועברו עימה מחדר לחדר בכיוון השעון. ערכו סיבוב בחדר ופזרו את עשן המרווה ברחבי החלל. אם עלי המרווה נכבים, הבעירו אותם שוב. כעת קחו את קערת מי המלח והתיזו טיפות מים מסביב לכל הדלתות והחלונות, להגנה מפני אנרגיות שליליות בעתיד. את הפעולה הזו יש לבצע מתוך החדר ואפשר להיעזר גם בענף רוזמרין.

•    הטענת המרחב באנרגיה חיובית: היכנסו לכל חדר והדליקו את הנר שבקערה. דמיינו איך החדר מתמלא באור גדול, והזמינו מצבים חיוביים שאתם רוצים שיקרו בו. בחדר הילדים דמיינו את ילדיכם בריאים ומתפתחים, בחדר השינה ראו אתכם ואת בני זוגכם שמחים ומאושרים, בשאר החדרים ברכו ובקשו שיכנסו אליהם רק אנרגיות של בריאות, שפע, אושר ואהבה.

•    בתום הטקס מומלץ לנוח, לעשות הפסקת אוכל ושתייה, לשמוע מוזיקה רוגעת ולהחזיר לעצמכם את האנרגיה שהשתמשתם בה במהלך הטקס. כעת גם אפשר לסגור את החלונות והדלתות, וליהנות מהתחושות החדשות שעוטפות את הבית.

שלכם באנרגיות חיוביות..

אוריאלה

אוריאלה קם-מורין

מנטורית להצלחה אישית ועסקית בכוח התודעה, מפתחת שיטת אומגה ומייסדת מכללת אומגה. פועלת לשינוי תודעה ומעניקה כלים ייחודיים ופורצי דרך.

מאמרים נוספים

אומגה

כיצד הטיפול בשיטת EMIO שונה מ EMDR ושיטות אחרות, ואפקטיבי בשחרור חסמים וטיפול בטראומה?

מבוא לטיפול בתנועות עיניים EMIO בתחום הטיפול הרגשי המתפתח ללא הרף, טיפול בתנועות עיניים EMIO שפיתחה אוריאלה קם מורין בולט ככלי של חדשנות ויעילות. בניגוד לשיטה המוכרת יותר בתחום, EMDR, שיטתEMIO  מציעה גישה ייחודית שגם איננה דורשת שחזור טראומה וגם פועלת על טווח רחב יותר של יישומים לריפוי ולטרנספורמציה אישית. הנוירו-תראפיה EMIO עומדת בחזית הגישות

קרא עוד»
אומגה

איך תדרי אנרגיה גבוהים משפיעים על בריאות וריפוי?

קבלו את שיטת אומגה בבריאות  בשיטת אומגה קיים שימוש בתדרי אנרגיה גבוהים של האנרגיה המגנטית המאפשרת איזון, עלייה ברמת האנרגטיות וריפוי. בוגרי השיטה שמפעילים את התדר הגבוה ואת הכלים, על עצמם או עבור בני משפחה קרובים, וכן מטפלים ומטופלים בה, מדווחים על תהליכי החלמה מהירים וקלים יותר, תמיכה וליווי בטיפולים מורכבים, הקלה בכאב ותופעות לוואי, מניעת מחלות, שיפור

קרא עוד»
אומגה

איך ליצור הריון מוצלח ולידה קלה

על-פי עדויות בוגרות השיטה ומטופלות, שיטת אומגה מסייעת לפריון וללידה. השיטה מסייעת בפתרון בעיות פוריות וזיהוי מקור הבעיה שגורם לבעיית פריון, כאבי מחזור או מחזור לא סדיר, הידבקויות, מעצורים נפשיים/רגשיים, מתח, סיוע בבחירת הכיוון הטיפולי ו/או הרופאים והמטפלים המתאימים, סיוע ליולדות, התמוססות של ציסטות, הכנות וליווי בטיפולי IVF. כיום גוברת המודעות וההכרה בחשיבות הרפואה האלטרנטיבית כגורם

קרא עוד»

האירועים הקרובים

דברו איתנו

מכללת אומגה מאסטר לייף – המכללה ללימודי רוחניות מעשית – אוריאלה קם מורין 

info@oriella.co.il 

052-5396333                                עקבו אחרינו ברשתות החברתיות, נחמד שם!

הירשמו לניוזלטר והיו מעודכנים

האתר פונה לנשים ולגברים כאחד

© כל הזכויות שמורות – אוריאלה קם-מורין

לקבלת סדרת וידאו מתנה מלאו פרטיכם כאן