כתבו עלינו ב "I Women"

אוריאלה קם-מורין – האישה והאומגה !

מאת: איריס לקנר

השנים יכולות לחלוף בחייו של אדם ואז לאחר זמן רב מדיי, ייפול האסימון שהכי בריא והכי טוב זה להיות נאמן לעצמך, להיות קשוב לאותו קול פנימי שיודע את מה שלפעמים אנו מנסים להסתיר מעצמנו. ולאחר הנאמנות העצמית מגיעה התובנה שהכוח לשנות את פני הדברים גם כן מצוי בתוכנו. אך איך מגיעים להבנה ? כיצד מיישמים ?

אישה אחת שגילתה נאמנות לעצמה כבר מילדות ופיתחה את הכוחות שהבינה שניתנו לה, היא אוריאלה פז מורין, מפתחת שיטת האומגה (O.P.M).
מהמקום הכי בנאלי של שכירה עם תנאים נפלאים והצלחות בעבודה בחברת נדל"ן גדולה, החלה להבין את משמעות 'העולם שמעבר', עברה להתעסק פול טיים ג'וב בתקשור, הילות, גלגול נשמות, הילינג ולאחר הרבה ניסיון, החלטה להתמקד ותקשור מופלא עם ישות עליונה זרם אליה מידע חדש אותו היא מעבירה היום הלאה באמצעות שיטה חכמה אותה פיתחה שיש לה אפילו סימוכין פיזיקליים.
לדבריה "חשוב להבין ששיטת האומגה לוקחת את האדם מהמקום שהוא נמצא ומטיסה אותו קדימה".

מהו הרקע ההשכלתי שלך ?
סיימתי בהצטיינות BA כללי באוניברסיטת ת"א שכלל ספרות, שיטות מדידה והערכה ופסיכולוגיה. עם סיום הלימודים ליוויתי תהליכים בית ספריים עם מורות מטעם האקדמיה, השתלמתי בתקשורת ציבורית, נהניתי מקורסי העשרה ביצירה ואומנות ובד בבד התחיל העניין שלי בהשכלה הפחות קונבנציונאלית עם קורסים של סאניה רומן מארה"ב בהילינג ברמה גבוהה, תקשור ומודעות עצמית אשר לימים גם העברתי בעצמי בארץ.

התואילי להסביר את פשר שמך ?
נולדתי כמוריאלה ושיניתי אותו לאוריאלה. גם שם המשפחה שלי שונה מ: שדה זהר ל : פז מורין. השינוי שעשיתי נבע כתוצאה מ'סוד האותיות' – תחום בו התמחיתי במשך השנים אך איני מתמקדת בו היום, אלא רק נעזרת בו כאשר מגיעים אליי לאבחון.
היום אני מבינה יותר מתמיד שזה עניין מאוד משמעותי. למשל במקרה שלי, אני יודעת שאני טיפוס המגשים את הרצונות שלו ואלו מסוג הדברים הנותנים לפעמים את הפוש.

כיצד הגעת לכיוון הזה שאת עוסקת בו כיום ?
מגיל מאוד צעיר גיליתי את היכולת והכשרון שקיים אצלי וכיום אני חולקת אותו עם אחרים כדי שגם הם יגשימו את המשאלות שלהם.
ולא שעברתי נתיב קל… תראי, גם מבחינה רגשית וגם מבחינת פיזית כבר 13 שנה שאיני יודעת מה זה אקמול ואת זה אומר לך אדם שסבל מדלקות כרוניות לפני ניתוח. זאת משום שהיום אני יודעת כיצד לקחת את החיים קדימה ובטוב.

אבל איך באמת קרה התהליך הזה אצלך ?
החיבור שלי לעולם שמעבר ל – 5 החושים התחיל בגיל צעיר : בגיל 7 חוויתי חיבור למימד אחר, בגיל 9 כבר שאלתי שאלות מאוד עמוקות. היו לי אז שני אנשים בוגרים שיכולתי לדבר איתם על כך משום שאז לא היה את השפע והפתיחות של היום. דרכם הבנתי שקיימת הילה המקיפה את האדם והחלטתי שאם יש כזה דבר גם אני רוצה לראות אותו ! בגיל 15 התחלתי לראות הילות ובכל השנים מאז פעלתי בשני מישורים מקבילים : המסלול השגרתי של צבא, אקדמיה, תעסוקה מסודרת ( כמנהלת הפרסום של 'אפריקה ישראל השקעות') ובמקביל, התעניינתי, קראתי והעמקתי כל הזמן בקוצ'ינג עצמי.
האמת היא שאני מעבירה לאנשים קוצ'ינג כל הזמן , אך פעם בשבוע אני ניגשת לקבל את זה לעצמי. אני מאמינה שבשביל זה אנחנו כאן, בשביל המסע שאנו עוברים. עם כל מה שאני יודעת היום והכלים שיש לי, אני ממש רואה בזה אחריות אישית להמשיך ולטפל בעצמי.
בשלב מסוים, לא יכולתי להמשיך במסלול הרגיל והבנתי שמשהו מבפנים קרא לי לשנות.
נסעתי להונג קונג עם סבתי, עליה השלום, ואז גמלו בליבי כל ההחלטות.
עם חזרתי לארץ התפטרתי, עזבתי את כל המודע, התגרשתי, עברתי לגור במוצא עילית והלכתי אל עבר הלא נודע !
זהו מסע אליו רתמתי את כל כוחותיי : התמסרתי לגמרי ליכולות העל חושיות שלי בתהליך מאוד עמוק, במהלכו התנזרתי כמעט מכל דבר רגיל, עברתי הרבה מדיטציות עד שהתעוררתי לשחר חדש.

כיצד הגיבו המשפחה והחברים לשינויים שעברת ?
בהתחלה הרוב נרתעו והתפלאו ומעטים ידעו לקבל. במשך הזמן קרה תהליך טבעי של התפוגגות חלק מהחברים ונכנסו אנשים נוספים לחיי. כיום, לאחר כל הזמן הזה והתוצאות, מי שנשאר בתמונה רואה, מכבד ומעריך, מסתקרן ויש גם המיישמים כמו שתי גיסות שלי שעושות את הקורס וכבר מחוללות שינויים נפלאים בחייהן.

למען הסדר הטוב, אני רוצה להבין ברמה של הגדרה מושג מעולם המיסטיקה, שהבלבול עליו לא קטן, 'תקשור' :
תקשור הוא, למעשה, החיבור שלנו לאותו חלק חכם – תבוני שנמצא בתוכנו.
יש לנו בפנים פוטנציאל גבוה שלא תמיד מחוברים אליו. כאשר קיים החיבור, אנו יכולים להעלות רעיונות ופתרונות טובים יותר.
ניתן להקביל זאת ליער עם שבילים שביום, יום אנו בוחרים בכל רגע נתון באיזה שביל ללכת ומה לבחור. כאשר יש מצב של תקשור, אנו בעצם מסתכלים על היער הזה ממעוף ציפור או מסוק.
כל המטרה כאן היא לאמן את היכולת הזו הקיימת בנו מלכתחילה. זהו "חדר כושר לאינטואיציה".
כדאי לחשוב על הגאונים : יונג, איינשטיין או הפסנתרן – רובינשטיין… הם התחברו למקום הגבוה הזה של הפוטנציאל שלהם, להשראה… ומכאן שהשראה היא סוג של תקשור.

ומה זה אומר ?
זה אומר שיש להיפתח לעובדה שיש מימד אחר, כזה שלא מדברים עליו בתקשורת היומיומית. הווה אומר שבשביל שינוי צריך שינוי !
אם רוצים להרגיש, לחשוב ולפעול אחרת – צריך להבין שניתן ללמוד את זה.

ומהי ה"אומגה" ?
האומגה היא שיטה הנותנת כלים כיצד לאזן, לרפא וליצור שינוי בכל אחד כך שהשדה המגנטי משתנה. ברגע שהשדה המגנטי משתנה הוא מושך מציאות חדשה וכך גם התחושה הפנימית שלנו עם עצמנו משתנה.
האומגה מאוד מאיצה שינויים ומאוד טרנספורמטיבית. במקום להיות על ספת הטפולים כ – 7 או 8 שנים, השינויים קורים ברמה שבועית או תוך חודשים מס'.
צריך להבין שתם עידן הגירויים ושכל המטרה היא להחזיר את העוצמה לעצמנו !

כיצד זה נעשה בפועל ?
שולפים מ'ארגז הכלים' של האומגה כלים מאוד יישומיים להתמודד עם כל מצב , אשר אופן ההפעלה שלהם ביום, יום הוא קל מאוד. כך ניתן, למשל, להגדיל את מאגר הלקוחות, להתגבר על כאב ראש, לפתור קשיים בזוגיות, להרפות מדפוסים מעיקים ועוד.
לימוד השיטה חובק בתוכו : ידע תיאורטי, מדיטציות בדמיון מודרך, כלים מעשיים לשימוש יומיומי וחניכות אנרגטיות.
מבחינת השלבים בלימוד השיטה, השלב החשוב ביותר הוא השלב הראשון, האינדיבידואלי, בו אנו לומדים כיצד להזיז ולשנות דברים בחיינו.
יש גם אפשרות לקבל כלים נוספים ולהפוך למטפלים ואח"כ למאסטרים, אך השלב הראשוני הבסיסי והעמוק הוא העושה את ההבדל הכי משמעותי.

מקור השם – מהיכן נובע ?
אומגה היא האות האחרונה באלפבית היווני. קיבלתי אותה דרך התקשור ומסתבר שהיא נחשבת לתדר הגבוה ביותר שיש לכדוה"א.

מה שאת מעבירה, האם זה לא סוג של קוצ'ינג ?
זהו סוג של קוצ'ינג, כאשר המטרה היא שאתה תהפוך לקוצ'ר של עצמך.

האם השיטה הזו או הקוצ'ינג העצמי יכול להוות תחליף לטיפולים מסוגים שונים ?
כן, אך לא בהכרח. תמיד אשפר להשלים מסביב אם ע"י קריאה ואם באמצעות טיפולים אחרים.

האם העמידה מול קהלים כ"כ גדולים מרתיעה אותך ?
העמידה מול קהל היא משהו שקיבלתי כבר מגיל מאוד צעיר. הופעתי, הייתי על במה, אז הדרכתי וכך, היכולת רק התחזקה.

מהו הדבר הכי משמעותי שקורה לאנשים המגיעים למפגש ראשוני איתך ?
האנשים מקבלים שוב את האמונה שמשהו יכול להשתנות אצלם ומתפתחת האופטימיות.

ממתי קיימת , למעשה, שיטת 'האומגה' ?
האומגה קיימת משנת 2001. לאחר שהעברתי הרצאות רבות בפני אלפי אנשים, היו לי תובנות ותקשורים להגיע לשיטה וכך היא התפתחה. הפיתוח המעשי שלה היא עבודה של 5 השנים האחרונות.

מיהם הקהלים שמגיעים אלייך ?
כל הגילאים, החל מ – 20 + ועד… מכל קשת העיסוקים (עורכי דין, מהנדסים, מורות, מטפלים, אדריכלים, מנהלים, גננות, פקידים, מתכנתים ועוד כיד הדמיון הרחבה). האמת היא שסטטיסטית מגיעות יותר נשים מגברים, אך בגדול : אנשים הרוצים להזיז את החיים שלהם קדימה ופתוחים לדרכי חשיבה אחרות.

ומה עם אלו המטפלים כבר בשיטות אחרות ?
אלו המטפלים כבר בשיטות אחרות, משתמשים באומגה בפני עצמה כיחידה או כזא המעצימה כל שיטת טיפול אחרת.

אוריאלה בת ה – 43 היא אשת משפחה, נשואה בשנית עם שתי בנות מתבגרות .

בן זוגך קשור גם כן לעולם המיסטיקה, או מה שאת מכנה, 'העולם שמעבר'. כיצד מתקיים החיבור הזה תחת קורת גג אחת ?
אני נשואה בשנית לרן אושר (39) ויכולה להצהיר בפנייך שבמקרה שלו אני בפירוש מגנטתי בן זוג. לאחר גירושיי החלטתי שאני רוצה זוגיות חדשה. תוך חודש מהרגע שביקשתי, מיגנטתי את רן והוא מיגנט אותי יום לפני.
הוא מורה רוחני כבר 17 שנה שהיה לו מרכז משלו. גרתי אז במוצא עילית וחיפשתי מקום קבוע במרכז כדי לקיים את הקורסים והמפגשים שהעברתי ולו היה מקום. לא היו לו חדרים פנויים ואז הבנתי שהגעתי לשם לא בגלל זה… הכרנו בשנת 2000 והתחתנו בשנת 2003. מכאן גם החיבור והפיתוח שלנו יחד היכן שזה מתאפשר.

אז הוא מעביר איתך את ה'אומגה' ?
האומגה היא פרי פיתוח שלי שרן התחבר אליה רק לאחרונה כאשר יזם את שינוי הקונספט מתהליך ארוך לשני שלבים כאשר כך נוצרת הזמינות לקהל. בתוך כל זה, החלטנו לפתוח את העניין לנושא ערבי המבוא בהם רן הוא שותף מלא אך את הקורס כולו אני מעבירה.

האם הגישה מיושמת אצלך בבית עם בנותייך ?
הבנות שלי ( 15, 18 ) גדלו לתוך זה. הן מממשות את האומגה בצורה הכי מעשית וזה הפך להיות חלק משגרת היום, יום שלהן. אני לימדתי אותן, בין היתר, להבין את המשמעות של סיבה ותוצאה. אם רוצים להגיע לתוצאה – צריך לפעול על הסיבה !

דיברת על מגנוט. מה זה אומר ?
יש אנרגיה מגנטית (להבדיל מאותו יסוד ברזל שכולם מכירים…) וכוח המגנט הוא עיקרון פיזיקלי לחלוטין. בין אם ביודעין ובין אם לאו, לכל אחד מאיתנו יש שדה מגנטי. אנחנו רוטטים בתדר מסוים ומשפיעים על סביבתנו. שיטת האומגה מאפשרת לתעל את האנרגיה המגנטית שלנו על מנת לשפר את איכות החיים.

מהו ה'אני מאמין' שלך ?
ראשית ומעל לכל, אני מאמינה שלכל אחד יש את היכולת ליצור שינוי ולהגשים את משאלות הלב שלנו.
כמו כן, אפשר לבחור לשחרר סבל וכאב ולבחור באושר והגשמה !

ממה את פוחדת ?
מאי תפקוד.

מה דעתך על פמיניזם ?
כאשר הוא היה בתחילתו, היו בו צורך אמיתי כי היה ועדיין יש חוסר איזון. עם הזמן זה הוביל למקומות של מחאה קיצונית בהבעה. אני, באופן אישי, מעדיפה למצוא איזון פנימי ולחזור לקטע של איפה החיבור ביניהם, האיזון בין ההיבטים הנשיים והזכריים בכל אחד מאיתנו.

מה באמת חשוב לך בעשייה שלך ?
לעשות טוב לאנשים ולהעביר את הטוב הזה הלאה.

אוריאלה קם-מורין

מנטורית להצלחה אישית ועסקית בכוח התודעה, מפתחת שיטת אומגה ומייסדת מכללת אומגה. פועלת לשינוי תודעה ומעניקה כלים ייחודיים ופורצי דרך.

מאמרים נוספים

אומגה

כיצד הטיפול בשיטת EMIO שונה מ EMDR ושיטות אחרות, ואפקטיבי בשחרור חסמים וטיפול בטראומה?

מבוא לטיפול בתנועות עיניים EMIO בתחום הטיפול הרגשי המתפתח ללא הרף, טיפול בתנועות עיניים EMIO שפיתחה אוריאלה קם מורין בולט ככלי של חדשנות ויעילות. בניגוד לשיטה המוכרת יותר בתחום, EMDR, שיטתEMIO  מציעה גישה ייחודית שגם איננה דורשת שחזור טראומה וגם פועלת על טווח רחב יותר של יישומים לריפוי ולטרנספורמציה אישית. הנוירו-תראפיה EMIO עומדת בחזית הגישות

קרא עוד»
אומגה

איך תדרי אנרגיה גבוהים משפיעים על בריאות וריפוי?

קבלו את שיטת אומגה בבריאות  בשיטת אומגה קיים שימוש בתדרי אנרגיה גבוהים של האנרגיה המגנטית המאפשרת איזון, עלייה ברמת האנרגטיות וריפוי. בוגרי השיטה שמפעילים את התדר הגבוה ואת הכלים, על עצמם או עבור בני משפחה קרובים, וכן מטפלים ומטופלים בה, מדווחים על תהליכי החלמה מהירים וקלים יותר, תמיכה וליווי בטיפולים מורכבים, הקלה בכאב ותופעות לוואי, מניעת מחלות, שיפור

קרא עוד»
אומגה

איך ליצור הריון מוצלח ולידה קלה

על-פי עדויות בוגרות השיטה ומטופלות, שיטת אומגה מסייעת לפריון וללידה. השיטה מסייעת בפתרון בעיות פוריות וזיהוי מקור הבעיה שגורם לבעיית פריון, כאבי מחזור או מחזור לא סדיר, הידבקויות, מעצורים נפשיים/רגשיים, מתח, סיוע בבחירת הכיוון הטיפולי ו/או הרופאים והמטפלים המתאימים, סיוע ליולדות, התמוססות של ציסטות, הכנות וליווי בטיפולי IVF. כיום גוברת המודעות וההכרה בחשיבות הרפואה האלטרנטיבית כגורם

קרא עוד»

האירועים הקרובים

דברו איתנו

מכללת אומגה מאסטר לייף – המכללה ללימודי רוחניות מעשית – אוריאלה קם מורין 

info@oriella.co.il 

052-5396333                                עקבו אחרינו ברשתות החברתיות, נחמד שם!

הירשמו לניוזלטר והיו מעודכנים

האתר פונה לנשים ולגברים כאחד

© כל הזכויות שמורות – אוריאלה קם-מורין

לקבלת סדרת וידאו מתנה מלאו פרטיכם כאן