מגנטי אותו – ראיון עם אוריאלה

מגנטי אותו

איך למשוך אלייך את בן הזוג האידאלי

ראיון עם אוריאלה קם-מורין

שוב אותו סיפור ישן. את יושבת מול המראה, מקווה ומייחלת לשינוי המרענן ובין המסקרה להברשת השיער – מבטיחה לעצמך שהפעם זה יקרה, הפעם תכירי אותו.

וכך, מקושטת במיטב צבעי הקרב הנשיים, את מזנקת אל תוך עוד פגישה עיוורת…

מי מביניכן שעוד לא גילתה את אהבת חייה, מכירה את הסיפור. בעיקר את סוף הסיפור: את חוזרת הביתה, עם מייק-אפ קצת מרוח ותחושת אכזבה. החמצה. שוב זה לא קרה.

זהו סיפור מוכר מדי, נפוץ מדי, והגיע הזמן לשנותו.

אז- איך תמגנטי אל חייך, סוף-סוף, בן-זוג, חבר לחיים?

אוריאלה פז-מורין, מפתחת שיטת "אומגה- O.P.M ומנהלת את "מכון אומגהCoaching" מציעה לנו דרך מעניינת לשנות את סוף הסיפור. היא פיתחה כלים ייחודיים למיגנוט מציאות, ובשנים האחרונות מרצה ומנחה קורסים בשיטה, לקהלים הולכים וגדלים בארץ ובעולם.

"אנו מקרינים בכל רגע את השדה המגנטי שלנו, במודע או שלא במודע", אומרת פז-מורין. "על פי העיקרון הרוחני ש"דומה-מושך-דומה", אנו 'ממגנטים' אל חיינו את מה שקיים בתוכנו. אם, למשל, יש לנו כעס ותחושת בדידות, זו תהיה ההקרנה שלנו אל העולם וכל ניסיונותינו ליצור זוגיות עלולים להיכשל. לעומת זאת, אם מושג "הזוגיות" שבתוכנו אופטימי ומלא אמונה, כוח המיגנוט שלנו ימשוך אל חיינו זוגיות במהירות".

ומה עושים כאלה שנפגעו ממערכות יחסים בעבר?

אין ספק שלדפוסי החשיבה והרגש שלנו משקל רב בבריאת המציאות, דפוסים שרכשנו בילדותינו וברגעים משמעותיים בחיינו מעצבים את האנרגיה הפנימית שלנו ומייצרים כוח משיכה או דחייה בכל תחומי החיים. פחד, ספק ביכולת למגנט או, להבדיל, נוחות במצב הקיים- כל אלה מהווים חסמים בדרך למגנוט. אולם ישנם כלים, פשוטים להפעלה, המאפשרים לנו לשחרר את החסימות הפנימיות, מחד, ומאידך- לאמן כלים למיגנוט רב-עוצמה המאפשר ליצור את המציאות הרצויה לנו".

אז איך זה עובד, בעצם?

"האם קרה, שבזמן שבו היית בתחילת קשר זוגי, נמשכו אלייך מחזרים נוספים? כאשר את מאוהבת, השדה המגנטי שלך מקרין זאת החוצה, ומושך אליו אוטומאטית מציאות חיצונית של 'אהיבות'. באמצעות כוח התודעה ודמיון מודרך, אנו יכולים ליצור מצב 'אהיבות' כזה כבר כעת. מחקרים מדעיים הוכיחו כי המוח האנושי מגיב באופן זהה לאירוע שהתרחש במציאות ולאירוע דמיוני. תת-המודע שלנו קולט את המידע, ומעבד כל מציאות ש'נשתול' בו. הדמיון המודרך מאפשר ליצור תקשורת עם תת-המודע שלנו ולחולל בו שינוי". אוריאלה יצרה סדרת דיסקים למיגנוט בשם 'מאסטרלייף', ובה שלושה דיסקים מונחים בדמיון מודרך עוצמתי ליצירת השינוי אותו אנו מייחלים לחיינו בתחומים שונים:

1.לברכת אהבה – הדיסק "נשיקות של אהבה" הממגנט לחיים זוגיות מיטבית

2.לברכת התחדשות – הדיסק "פאנג שואי אנרגטי" הממגנט סדר פנימי בחיים ויוצר שינוי אנרגיה וטיהור בבית ובעסק

3.לברכת שפע, מימוש והצלחה – הדיסק "מגנט העושר" הממגנט שפע, כסף והצלחה.

אפשר להעניק את שלושת הדיסקים, ביחד או בנפרד, לאדם יקר, לחברים או.. לעצמכם.

ואיך שיטת אומגה-O.P.Mקשורה למיגנוט?

"מדובר בטכניקת שינוי מתקדמת, שניתן להפעילה על כל היבט בחיינו. מטרתה היא ליצור ריפוי, להביא לאיזון, רוגע, שפע והצלחה, ולהגביר את כוח המגנטיות שלנו. השיטה עובדת על התודעה ועל ההקרנה שלנו אל העולם. על פי תפיסתה ניתן ליצור שינוי אמיתי ומוחשי, על ידי שימוש בחושינו הלא- גלויים ובאופן זה, "למגנט" את הזוגיות הרצויה אל חיינו. שיטת אומגה מאזנת את המתרחש בתוכנו, ומאפשרת לנו ליצור שינוי ב'תוכנה' הפנימית. אנו משלבים בה דמיון מודרך, שימוש בכוח התודעה והזרמה של אנרגיה מגנטית המחוללת שינוי מהיר ועוצמתי. בנוסף, בעזרת פתיחה של מרכזי אנרגיה, ידע יישומי ועבודה אנרגטית – נוצרת קרקע פורייה ליצירת שינוי חיובי. זה ממש מכון כושר לאושר".

למי מיועדת השיטה?

"אנשים בעלי סוגי עיסוק מגוונים במשק הישראלי, מגיעים לקורס בשיטת אומגה- O.P.Mולומדים כיצד לחולל את השינוי הרצוי בחייהם. זה הרבה מעבר לדמיון מודרך 'רגיל'. מדובר בתהליך שבו לומדים כלים ואלמנטים ספציפיים, שכל אחד מהם יוצר השפעה על תחום אחר בחיים. השינוי משמעותי. למשל, בכל צילומי ההילה, שתועדו עד כה באמצעות מיכשור מיוחד, ניצפו שינויים מרחיקי לכת במצב מרכזי האנרגיה וההילה של אנשים שעברו טיפול אומגה או למדו את השיטה, והשדה האלקטרו-מגנטי שלהם השתנה והפך למאוזן. חלק מבוגרי השיטה הפכו למטפלים בה או משלבים אותה עם שיטות ריפוי אחרות, וחלק משתמשים בכלי זה להעצמה אישית ולהגשמת מטרות".

ספרי לי על שינויים משמעותיים שחוו בוגרי הקורס

אוריאלה: "בוגרי קורס אומגה מכנים את השיטה 'מתנה לחיים'. הדוגמאות הן רבות, מאד. מציאת זוגיות, כניסות להריון (יש לנו כבר כמה תינוקות 'אומגיים'), שיפור תעסוקתי או פתיחת עסק עצמאי, ריפוי בריאותי, שיפור מערכות יחסים שינוי מצב חשבון הבנק ועוד. טווח השפעה של השיטה הינו רחב ונוגע לכל תחומי החיים. לדוגמא בתחום הזוגיות, התלמידה ד' בת 31 מתל אביב, במפגש הראשון של "אומגה" הצהירה כי אחד היעדים שהציבה לעצמה הוא מציאת זוגיות, לאחר תקופה ארוכה לבד. זה קרה בזמן המלחמה ובין מפגשי "אומגה" היא התנדבה לעזור בצפון, שם היא פגשה את בן זוגה הנוכחי. ק' בן 35 מרמת גן חיפש זמן רב זוגיות, עד תום המפגשים (השלב הראשון הכולל 4 מפגשים) הוא כבר היה במערכת יחסים זוגית. ע', בת 37 מתל אביב, אימצה את הכלים שרכשה באומגה והיא זכתה בפניות רבות מהרגיל של גברים. היא מדווחת על שינויים מהותיים ביחס שלה כלפי עצמה, שינויים חיוביים במראה החיצוני ובדימוי הגוף שלה והבנה שיש לה באמת הרבה מה להציע לגבר".

ואת עצמך משתמשת במיגנוט?

כל הזמן. זה הפך לחלק מהחיים היומיומיים. גם את בן-זוגי, רניאל, מיגנטתי במהירות- בתוך חודש היכרנו. כיום אנחנו מפעילים "אומגה" בעת מריבה, ובתוך שניות (ההפעלה מהירה וקלה) נוצרת הבנה ותקשורת אחרת לגמרי. מעבר לזאת, אני היום מאושרת, מגשימה את הייעוד שלי, ומלאת סיפוק ושמחה כאשר אני מקנה לאנשים כלים שבאמצעותם הם 'מזיזים את החיים שלהם קדימה'.

יש לך טיפים למיגנוט בן הזוג האידאלי?

כן, ודאי. ישנה חוקיות למיגנוט, שאותה כדאי לדעת כשרוצים שתצליח. על קצה המזלג: לחשוב, להרגיש ולהתנהג כאילו שאת כבר כעת בתוך זוגיות, לשלוח אהבה ואור לכל המחשבות שמספרות לך שאינך יכולה להגשים משאלת לב זו, והכי חשוב: להאמין ולדעת בתוך-תוכך שזה אפשרי !"

אוריאלה קם-מורין

מנטורית להצלחה אישית ועסקית בכוח התודעה, מפתחת שיטת אומגה ומייסדת מכללת אומגה. פועלת לשינוי תודעה ומעניקה כלים ייחודיים ופורצי דרך.

מאמרים נוספים

אומגה

איך תדרי אנרגיה גבוהים משפיעים על בריאות וריפוי?

קבלו את שיטת אומגה בבריאות  בשיטת אומגה קיים שימוש בתדרי אנרגיה גבוהים של האנרגיה המגנטית המאפשרת איזון, עלייה ברמת האנרגטיות וריפוי. בוגרי השיטה שמפעילים את התדר הגבוה ואת הכלים, על עצמם או עבור בני משפחה קרובים, וכן מטפלים ומטופלים בה, מדווחים על תהליכי החלמה מהירים וקלים יותר, תמיכה וליווי בטיפולים מורכבים, הקלה בכאב ותופעות לוואי, מניעת מחלות, שיפור

קרא עוד»
אומגה

איך ליצור הריון מוצלח ולידה קלה

על-פי עדויות בוגרות השיטה ומטופלות, שיטת אומגה מסייעת לפריון וללידה. השיטה מסייעת בפתרון בעיות פוריות וזיהוי מקור הבעיה שגורם לבעיית פריון, כאבי מחזור או מחזור לא סדיר, הידבקויות, מעצורים נפשיים/רגשיים, מתח, סיוע בבחירת הכיוון הטיפולי ו/או הרופאים והמטפלים המתאימים, סיוע ליולדות, התמוססות של ציסטות, הכנות וליווי בטיפולי IVF. כיום גוברת המודעות וההכרה בחשיבות הרפואה האלטרנטיבית כגורם

קרא עוד»
אומגה

סוד המגנטיות ליצירת זוגיות: איך למגנט אליך זוגיות מאושרת וחתונה?

שיטת אומגה מעניקה ארגז כלים ייחודי למגנוט זוגיות וחתונה.השיטה ידועה גם כדרך לשיפור זוגיות קיימת ומערכות יחסים בכלל, בתוך המשפחה, עם חברים ובמקום העבודה. "אולם מהי האהבה? נסיון להגדירה משול לנסיון להגדיר את האלוהות. אל תגדירו את האהבה. תנו לה להיות, כך, לנוח בתוך ליבכם " אוריאלה קם-מורין מוקדש באהבה לכם, המבקשים ליצור זוגיות בחייכם לאחר

קרא עוד»

האירועים הקרובים

דברו איתנו

מכללת אומגה מאסטר לייף – המכללה ללימודי רוחניות מעשית – אוריאלה קם מורין 

info@oriella.co.il 

052-5396333                                עקבו אחרינו ברשתות החברתיות, נחמד שם!

הירשמו לניוזלטר והיו מעודכנים

האתר פונה לנשים ולגברים כאחד

© כל הזכויות שמורות – אוריאלה קם-מורין

לקבלת סדרת וידאו מתנה מלאו פרטיכם כאן