איך ליצור הריון מוצלח ולידה קלה

על-פי עדויות בוגרות השיטה ומטופלות, שיטת אומגה מסייעת לפריון וללידה. השיטה מסייעת בפתרון בעיות פוריות וזיהוי מקור הבעיה שגורם לבעיית פריון, כאבי מחזור או מחזור לא סדיר, הידבקויות, מעצורים נפשיים/רגשיים, מתח, סיוע בבחירת הכיוון הטיפולי ו/או הרופאים והמטפלים המתאימים, סיוע ליולדות, התמוססות של ציסטות, הכנות וליווי בטיפולי IVF.

 

כיום גוברת המודעות וההכרה בחשיבות הרפואה האלטרנטיבית כגורם מסייע לפתרון אתגרים בתחומי פריון, ואף קופות החולים (המבריאים..) משלבות מערך שלם של מגוון טיפולים מסוג זה.

כפי שהרפואה הקונבנציונלית מסייעת, כך יש לה את המגבלות שלה, ופעמים רבות הפתרון נמצא דווקא בשילוב דרכים אלטרנטיביות.

אחד המאפיינים של שיטות אלטרנטיביות בכלל, ושל שיטת אומגה בפרט, היא ההתייחסות הכוללת לאשה. נקודת המוצא הינה שהגוף אינו יחידה בפני עצמה, וכי מעורבים בתהליך לחצים נפשיים, אמונות וחסמים מנטליים, וכן אתגרים שהאשה עוברת תוך התערבות בגופה, מה שדורש ליווי ותמיכה הרבה מעבר לסוג הטיפול עצמו.

את לא רק הגוף שלך

שיטת אומגה מתייחסת לקשר שלך אל הגוף שלך, מאפשרת לשחרר פחד, לחץ ומתח, ונותנת לך כלים שבאמצעותם היא יכולה להתמודד טוב יותר עם אכזבות ומפחי נפש של טיפולים שלא מצליחים, עם זמן ההמתנה לתוצאות הבדיקות, וכן כלים המאפשרים העצמה וחוסן נפשי הנדרשים כדי לעבור את הבדיקות וההליכים הרפואיים בקלות רבה יותר.

ההבנה היא שכאשר ישנו אתגר להיכנס להריון, המערכת הרגשית קשורה לכך, ויש להתייחס אליה. נשים רבות מתמודדות עם נתק מהגוף, פחד וחוסר בטחון בלהיות אמא טובה, חשש לחזור על טעויות שהיא עצמה חוותה בילדות, פחד משינוי בלתי הפיך בגוף, פחד מלידה ועוד.

שיטת אומגה רואה את המכלול, התומך בתהליך הפיכתך לאמא נהדרת.

מעבר לזאת, בשיטת אומגה ישנו ארגז כלים מיוחד לטיפול בהיבט הפיזיולוגי, כמו יכולת לטפל בציסטות, הידבקויות, בעיות בחצוצרות או רירית הרחם, באופן ממוקד.

ניתן באמצעות הטיפול באומגה לשחרר ולרכך את הרחם ואת כל האיברים המשתתפים בתהליך ההפריה, על-מנת ליצור סביבה אנרגטית מכילה, רכה ופתוחה לקליטת הריון.

השיטה מתמקדת גם בחסמים אנרגטיים ברחם, שנוצרים עקב טראומה שהאשה עברה, רחם "עצבנית" וכדומה. אלו היבטים שקשורים לרגשות ולמתח שנוצר בתהליך הטיפולי, וללא שחרור רגשות אלה, המערכת איננה מסוגלת להירגע ולקלוט הריון.

טיפול עצמי או ללכת למטפל?

שיטת אומגה מעניקה לך כלים לשחרר מתח רגשי בעצמך, כבר בקורס הבסיסי של השיטה, קורס " "אומגה קלאסי" בן יומיים וחצי מרוכזים. לחילופין או במקביל לכך ניתן להגיע לרגיעה ואיזון על-ידי קבלת טיפול מבוגרי השיטה.

היתרון בלימוד הקורס הבסיסי הוא היכולת להפעיל את התדר הגבוה של אומגה בכל בוקר כדי להיטען בהרבה אנרגיה וכוחות, ולסייע לעצמך בתוך התהליכים הרפואיים והאתגרים הרגשיים ביומיום, ללא תלות בטיפול.

יחד עם זאת מטפל/ת בשיטה יכולים לסייע לתהליך על-ידי שימוש בכלים מתקדמים של השיטה, המתייחסים לגוף-נפש שלך, וכן לסייע בתהליך ההריון ובלידה עצמה (קיים כלי מיוחד לסיוע ליולדת מרחוק, שעוזר ללידה קלה).

ניתן לשלב בין לימוד עצמי, לפחות של הבסיס המאפשר איזון, הורדת מתח ומגנוט המציאות המיטבית, לצד טיפול מלווה ותומך של בוגר/ת השיטה.

יש לציין כי קיימים מגוון מטפלים ושיטות להשגת המטרה, וכי בסופו של דבר כל אשה בוחרת את הדרך המועדפת עליה, והכל מבורך.

אחד היתרונות של שיטת אומגה הינה הכלים המאפשרים לך להביא את עצמך למצב של רגיעה באופן מיידי, ולהתעצם לקראת כל טיפול ובמהלך תקופת הטיפולים, ההריון ו.. הלידה.

 

המלצה נוספת בתחום הסיוע העצמי, הינה לשלב בין מיני קורס מיוחד – "פרי האהבה" – שכולל תהליכים מונחים בדמיון מודרך, הממוקדים לנושא פריון ולידה קלה, לבין לימוד הכלים הנפלאים של שיטת אומגה, שאותם ניתן להפעיל ביומיום ותוך דקות ספורות להתאזן, להירגע, למגנט את המטפלים ודרכי הטיפול המדוייקות לך,

ו..להיפתח להריון החדש ולתינוק/ת שלך.

 

איך ליצור הריון מוצלח ולידה קלה?

מיני קורס מהפכני להגשמת חלום האימהות שלך!

 

הסיפור של הפקת המיני-קורס הזה החל באפריל 2012, כאשר פנתה אלי אשה בשם אורית גליק.

היא כתבה לי מייל שבו סיפרה שרכשה דיסקים שלי למגנוט שפע (מגנט העושר) ולמגנוט זוגיות (נשיקות של אהבה), ובזכות התדר האנרגטי הגבוה שבהם, ולמרות שהם לא עוסקים בפריון, הצליחה למגנט את חלום חייה הגדול, ולהפוך לאם!!

במייל ביקשה ממני אורית בכל בקשה להפיק מסעות בדמיון מודרך בתדר הזה, שלא פגשה בשום מקום אחר, והפעם עם דגש לנושא פריון, כדי לסייע לכל-כך הרבה נשים שמתמודדות עם האתגר.

כששוחחנו טלפונית התברר שאורית עוזרת לנשים בתחום הפריון ופוגשת אותן בהתמודדויות שלהן.

מצאתי את עצמי עסוקה עד מעל הראש, וכשהזמן חולף אורית ממשיכה לפנות אלי שוב ושוב, ושואלת, ומבקשת ומדגישה כמה אני יכולה לעזור.

החלטתי שאני מפנה את כל הזמן הנדרש ומתגייסת.

כל כך הרבה תלמידות שלי בקורסי אומגה התמודדו עם נושא זה, והצליחו להיכנס להריון ולהביא ילד לעולם, והרגשתי שזה הזמן להכין תהליך שילווה ויתמוך ויסייע לנשים למגנט אושר זה לחייהן ולהגשים את חלום האמהות.

מיני קורס זה הינו משלים לקורס אומגה, שבו נלמדים כלים אנרגטיים מקצועיים ועוצמתיים שבאמצעותם ניתן להשפיע על המצב הבריאותי, הרגשי, המנטלי והאנרגטי שלך ולתמוך בעצמך להגשמת החלום שלך, ולא רק בתחומי פריון..

אני נרגשת כל-כך, ושמחה להיות כאן בשבילך.

מברכת אותך בהריון מוצלח ולידה קלה

אשמח להתבשר בבשורות טובות ממך

שלך באהבה

אוריאלה

 

איך ליצור הריון מוצלח ולידה קלה?

מיני קורס מהפכני להגשמת חלום האימהות שלך!

לחצי כאן על התמונה לקבלת מבצע מיוחד לגולשות האתר

 

היי אוריאלה יקרה!
כשלמדתי אומגה אצלך, נשלחתי לעשות בדיקת פאפ שיגרתית.
הגניקולוג מצא שיש צ’יסטה ברחם,  הוא ביקש ממני להגיע כעבור כשבועיים לבדיקה חוזרת.

עשיתי לעצמי טיפול לפי שיטת אומגה והלכתי לבדיקה השניה.
הרופא שאל אותי לשם מה הגעתי, אין לך כלום הרחם נקי,  אמרתי לו: "אתה אמרת לי לחזור בגלל הצ’יסטה", הוא התפלא, בדק ברשומות שלו ואכן הייתה צ’יסטה, הוא חייך ואמר: "אין יותר". הלכתי הביתה בשמחה והודיתי לאומגה.  תודה אוריאלה לבטח זה קרה בגלל השיטה שפיתחת, יישר כוח אילנה קוטה.

__________________________________________________________________________

"אף פעם לא היה לי מחזור סדיר והרופא בגיל 17 המליץ להתחיל ליטול גלולות על מנת לגרום למחזור סדיר. מגיל 17 עד גיל 25 נטלתי גלולות אך ברגע שהפסקתי- לא קיבלתי מחזור.

במשך כמעט שעה וחצי לא היה לי מחזור- בכלל!!! עשיתי מדיטציה ממוקדת  (בעזרת אנרגיית אומגה כמובן) שבה התכווננתי לעניין קבלת המחזור החודשי ולאחר 21 יום ב-ד-י-ו-ק קיבלתי מחזור! 

אני מדגישה את 21 היום, מכיוון שזה אומר שביום שהתחברתי לאומגה- התחיל באותו יום בדיוק המחזור. מדהים!"

– מ.ק

___________________________________________________________________________

בימי המחזור החודשי אני סובלת מכאבים איומים אני משתמשת באומגה,

באלמנטים שלימדת אותנו בקורס, והכאב מתפוגג כל פעם מחדש 🙂

___________________________________________________________________________

אוריאלה יקירה,

אני מגנטתי את הבן שלי עם מלא אומגה!

תודה!! אילנית א.

___________________________________________________________________________

"התבשרתי הבוקר כי טיפול אומגה שהענקתי לפני כחודש, להפרייה, הניב למחרת הריון" – ש.ל

 

אוריאלה קם-מורין

מנטורית להצלחה אישית ועסקית בכוח התודעה, מפתחת שיטת אומגה ומייסדת מכללת אומגה. פועלת לשינוי תודעה ומעניקה כלים ייחודיים ופורצי דרך.

מאמרים נוספים

אומגה

איך תדרי אנרגיה גבוהים משפיעים על בריאות וריפוי?

קבלו את שיטת אומגה בבריאות  בשיטת אומגה קיים שימוש בתדרי אנרגיה גבוהים של האנרגיה המגנטית המאפשרת איזון, עלייה ברמת האנרגטיות וריפוי. בוגרי השיטה שמפעילים את התדר הגבוה ואת הכלים, על עצמם או עבור בני משפחה קרובים, וכן מטפלים ומטופלים בה, מדווחים על תהליכי החלמה מהירים וקלים יותר, תמיכה וליווי בטיפולים מורכבים, הקלה בכאב ותופעות לוואי, מניעת מחלות, שיפור

קרא עוד»
אומגה

איך ליצור הריון מוצלח ולידה קלה

על-פי עדויות בוגרות השיטה ומטופלות, שיטת אומגה מסייעת לפריון וללידה. השיטה מסייעת בפתרון בעיות פוריות וזיהוי מקור הבעיה שגורם לבעיית פריון, כאבי מחזור או מחזור לא סדיר, הידבקויות, מעצורים נפשיים/רגשיים, מתח, סיוע בבחירת הכיוון הטיפולי ו/או הרופאים והמטפלים המתאימים, סיוע ליולדות, התמוססות של ציסטות, הכנות וליווי בטיפולי IVF. כיום גוברת המודעות וההכרה בחשיבות הרפואה האלטרנטיבית כגורם

קרא עוד»
אומגה

סוד המגנטיות ליצירת זוגיות: איך למגנט אליך זוגיות מאושרת וחתונה?

שיטת אומגה מעניקה ארגז כלים ייחודי למגנוט זוגיות וחתונה.השיטה ידועה גם כדרך לשיפור זוגיות קיימת ומערכות יחסים בכלל, בתוך המשפחה, עם חברים ובמקום העבודה. "אולם מהי האהבה? נסיון להגדירה משול לנסיון להגדיר את האלוהות. אל תגדירו את האהבה. תנו לה להיות, כך, לנוח בתוך ליבכם " אוריאלה קם-מורין מוקדש באהבה לכם, המבקשים ליצור זוגיות בחייכם לאחר

קרא עוד»

האירועים הקרובים

דברו איתנו

מכללת אומגה מאסטר לייף – המכללה ללימודי רוחניות מעשית – אוריאלה קם מורין 

info@oriella.co.il 

052-5396333                                עקבו אחרינו ברשתות החברתיות, נחמד שם!

הירשמו לניוזלטר והיו מעודכנים

האתר פונה לנשים ולגברים כאחד

© כל הזכויות שמורות – אוריאלה קם-מורין

לקבלת סדרת וידאו מתנה מלאו פרטיכם כאן