איך תדרי אנרגיה גבוהים משפיעים על בריאות וריפוי?

קבלו את שיטת אומגה בבריאות

 בשיטת אומגה קיים שימוש בתדרי אנרגיה גבוהים של האנרגיה המגנטית המאפשרת איזון, עלייה ברמת האנרגטיות וריפוי.

בוגרי השיטה שמפעילים את התדר הגבוה ואת הכלים, על עצמם או עבור בני משפחה קרובים, וכן מטפלים ומטופלים בה, מדווחים על תהליכי החלמה מהירים וקלים יותר, תמיכה וליווי בטיפולים מורכבים, הקלה בכאב ותופעות לוואי, מניעת מחלות, שיפור בריאות קיימת, תמיכה בתהליכי פריון ולידה, וכן תיאורי מקרים של ריפוי שהם בבחינת נס.

השיטה קנתה את שמה בתחומי בריאות והאצת תהליכי החלמה, וכן בשיפור התחומים אחרים בחיים, כמו זוגיות, קריירה, מצב כלכלי או שיפור לקויות למידה, משום שבשיטה נלמדים כלים עוצמתיים למגנוט ויצירת מציאות בעזרת התדרים הגבוהים של האנרגיה המגנטית.

 

איך זה עובד?

האנרגיה מכוונת על ידי האדם לעצמו, או על-ידי מטפל בשיטה שלמד אומגה הילינג, בתהליכים פשוטים וקלים להפעלה.

בהפעלה עצמית, וכן בטיפול באחרים, האדם עובר תהליכי חיבור לתדר במסגרת קורס בשיטה, ולומד את האלמנטים, השיטות, הטכניקות והכלים לטיפול וריפוי, אותם הוא מפעיל בעזרת המחשבה וכן על-ידי שמיעת מדיטציות בדמיון מודרך שבהן משודר התדר.

מטפלים ומאמנים רבים שלומדים את השיטה משלבים אותה עם שיטות אחרות ומדווחים על שיפור ושדרוג משמעותי של הטיפול. אומגה והאנרגיה המגנטית יותר סינרגיה עם כל שיטה אחרת להעצמה משולבת. שילוב עם שיטות אחרות נעשה גם בהפעלה עצמית.

מאחר והאנרגיה עוצמתית, ישנם אנשים שמרגישים אותה בגוף, על-ידי תופעות כמו זרמים, עקצוצים, חום-קור, תחושת ציפה, שלווה גדולה או התחברות לקבלת מסרים ותובנות מרובד הנשמה.

שיטת אומגה מלמדת כיצד לכוון את האנרגיה המגנטית לצורך איזון כללי של המערכות החשובות, ובאופן ממוקד וספציפי לבעיות רפואיות שונות.

ארגז הכלים של השיטה

הכוונת האנרגיה, המטפל או האדם מפעיל עבור עצמו, משתמש בארגז כלים עצום, הפועל על ארבעה רבדים:

* הרובד הפיזי עצמו – איזון, פתיחה, ריפוי וטיפול באיבר או אזור מסויים בגוף וכן איזון כללי.

* הרובד הרגשי, המנטלי והאנרגטי – מצבי חוסר איזון בגוף הפיזי הינם תוצאה ישירה של חוסר איזון במערכות שמעליהן, הרגשות והמחשבות שלנו וכן מצב שדה האנרגיה שלנו.

בעת הכוונת האנרגיה, דרך כלים ומבנים ספציפיים לשיטה, נכנסת האנרגיה המגנטית לגוף הרגש ולרובד המנטלי והאנרגטי, ומתחילה לחולל בהם שיפור, איזון, שחרור וריפוי.
תהליך זה תומך בגוף הפיזי בתהליכי ההחלמה ומעורר את "חכמת הגוף" היודע לרפא את עצמו.

פעמים רבות אנשים הלומדים את השיטה או מקבלים טיפול ב"אומגה הילינג" מדווחים על תחושות בגוף של חוויית האנרגיה המגנטית בעלת התדר הייחודי הזה, על-ידי תחושות של חום-קור, דקירות או עקצוצים, תחושת ציפה, סחרור קל, ואף כאב מקומי שחולף לאחר הטיפול, באזורים הזקוקים לאיזון וריפוי.

בתהליכי החלמה ממחלות כרוניות או אוטו-אימוניות, מומלץ שהאדם עצמו ילמד כיצד לרפא את עצמו בעזרת שיטת אומגה, משום שגם אם הוא נעזר במטפל, ישנה חשיבות לתחזוקה היומיומית כדי לשמור על תדר גבוה, התומך בתהליכי הריפוי וההחלמה.

עדויות על הצלחות ריפוי בעזרת שיטת אומגה

בעקבות גילוי סרטן הלבלב לפני שלוש שנים עברתי ניתוח ויפל, זה ניתוח גדול שבו הסירו חלק ממערכת העיכול שלי. בעקבות הניתוח חוויתי לעיתים קרובות  שיבושים בתהליכי העיכול בעיקר שילשולים. לאחרונה שמתי לב כי מאז החיבור לאומגה, המערכת עובדת הרבה יותר טוב ללא אפיזודות בעיתיות. איזה כייף!

בתקופות של לחץ וחרדה אני חווה דלקות בדרכי השתן . בדרך כלל כשזה מתחיל זה מתפתח במהירות ויש צורך באנטיביוטיקה. לפני 10 ימים הרגשתי שזה מתחיל ועשיתי לעצמי ריפוי בכלים שלמדנו בתוספת קצת יצירתיות. עשיתי 3 טיפולים, 10 דקות כל פעם. וזה פשוט עבר. איזה כייף! אורנה כץ
___________________

היי אוריאלה יקרה!
כשלמדתי אומגה אצלך, נשלחתי לעשות בדיקת פאפ שיגרתית.
הגניקולוג מצא שיש צ’יסטה ברחם הוא ביקש ממני להגיע כעבור כשבועיים לבדיקה חוזרת.

עשיתי לעצמי טיפול לפי שיטת אומגה והלכתי לבדיקה השניה.
הרופא שאל אותי לשם מה הגעתי, אין לך כלום הרחם נקי אמרתי לו: "אתה אמרת לי לחזור בגלל הצ’יסטה", הוא התפלא, בדק ברשומות שלו ואכן הייתה צ’יסטה, הוא חייך ואמר: "אין יותר". הלכתי הביתה בשמחה והודיתי לאומגה תודה אוריאלה לבטח זה קרה בגלל השיטה שפיתחת, יישר כוח אילנה קוטה.

הי אוריאלה כמה סיפורים שאני זוכרת:

1. לפני כמה שנים נסענו לסוף שבוע בטורקיה. עם הגעתנו התחלתי להרגיש כאב במיפרק כף היד שהלך והתגבר והחל להקרין כאב לכיוון המרפק . מאד נילחצתי שהנה סוף השובע הולך ואני לא מתכוונת ללכת לרופא בטורקיה וכו..

ואז ניזכרתי שיש לי כלי מדהים אין לי מה להפסיד אני מנסה . ישבתי והפעלתי אומגה על מיפרק כף היד כשאני מבקשת מחברי פשוט להתעלם ממני ולתת לי את המרחב.

הפעלתי את הטיפול בערך כל שעה ל 20 דקות, תוך שימוש בכמה כלים מהשיטה.

אחרי 3 שעות הכאב פשוט נעלם ויכולתי להתפנות כולי לנופש.

2.  פעם טיפלתי בבת שלי שהיתה חולה עם חום גבוה מאד ודלקת גרון חזקה באמצעות אומגה תוך יומיים הדלקת נעלמה . 

3.  טיפלתי מרחוק באימי ז"ל שהיתה חולת סרטן. כאשר היתה סובלת מכאבים, הטיפול איפשר לה להרדם שינה עמוקה ורגועה היא היתה מרגישה חום בכל הגב שלה.

4. טיפלתי לפני כמה חודשים בשכנה שהיה לה דלקת חריפה בכתף מבלי יכולת לנוע או לשכב ללא כאב חד. תוך כדי טיפול היא נירדמה לכמה שעות וכאשר קמה הכאבים נעלמו.

5. בעצמי אני מטפלת באופן יומיומי באומגה במהלך צעידת בוקר זה מביא אותי לתדר גבוה בהירות מחשבתית יצירתיות בפתרון בעיות ומיגנוט כל מה שדרוש לי באותו רגע .  מאד עוזר כשאני באיזה כאוס רגשי מחזיר אותי מיד לאיזון שלווה ורוגע.

באהבה רבה נסיה

___________________

היי, אמי חלתה בסרטן הדם בסוג מאוד אקוטי שמאופיין בגילאים 72-78ש' כשלפי בדיקות המחלה היתה בשלב מאוד מתקדם ואין הרבה מה לעשות, אך עקב אורך חייה הבריא (צימחוני/טבעוני) והתעמלות, דמיון מודרך וכו' שחיה שלושים שנה – הוחלט לעשות טיפול כימותראפי של שבוע ונמצאים בבידוד כי אין מערכת חיסונית (טיפול שעושים לצעירים ממנה וגם הוא לא צלח.

לאחר שנה (7.2012) ועד היום למדתי אצל המסטרית אוריאלה ונחשפתי לקבלת מידעים חדשים והפעלתי אותם על אמא.. 

בצורה כזאת או אחרת ולאחר זמן מה מצבה השתפר, הבדיקות והטיפולים השבועיים גם הם ברובן פחתו ,כמו מתן מנות דם וטרומבוציטים כל שבוע,,, אך גם תפקודה ואיכות חייה הלכו והתחזקו והיום היא צועדת כל יום ואופה עוגות ואומרת שאיכות חייה בהחלט השתפרו (כפולניה היא אומרת טפו,,טפו,, שלא יהיה יותר גרוע).

לא ציינתי שמאז שחלתה ועד היום שהתחלתי לשלוח לה "ריפוי מרחוק" עברו כבר שנתיים וחצי ומצבה הרוחני,, נפשי,, וגם הבריאותי השתפר (לא להבריא) אך כך שתוכל לתפקד ביום יום לבד כולל מקלחת, התלבשות, אכילה, קריאה ועוד,,

אני חייבת לציין שבחודשים האחרונים הפסקתי לשלוח לה אנרגיות ואמרתי שהיא תחליט אם היא רוצה לקבל ונראה אם באמת זה עוזר – מצבה הוחמר גם בבדיקות וגם בתופעות גופניות שונות ככאבים ועוד,, 

בהערכה רבה לך אוריאלה וליכולותייך המדהימות  שחלקן שיתפת ולימדת אותנו,,
באהבה אביתל גולן יהל-עד

____________________________

 

אני יכולה לספר על כך שמצוקת הנשימה שלי נעלמה לגמרי כלא היתה עוד בימי הקורס. סבלתי ממנה חצי שנה וכלום לא עזר. .. רק אומגה שיחררה לי את הנשימה.

בימי המחזור החודשי אני סובלת מכאבים איומים. אני משתמשת באומגה בשמונה הגדול ובמדליוני השמונה והכאב מתפוגג כל פעם מחדש  🙂

ש. יצחקי

_____

אוריאלה יקרה להלן סיפור בתי: היא חלתה בשפעת חזירים באפידמיה שהיתה. בזמנו . היה לא חום מאד גבוה סביב 39+ . ביום השני למחלתה התלוננה על כאב ראש חזק: האפשרויות היו : מחלתה גרמה לדלקת בקרום המוח (אחד הסיבוכים האפשריים). תופעת לוואי של התרופה (היה ידוע שכאב ראש הוא אחד מתופעות הלוואי) או סתם כאב ראש) לא אופייני לשירי) בבדיקה הממצאים לדלקת קרום המוח לא היו חד משמעיים, ומכיון שהשעה היתה מאוחרת  ~12 בלילה חשבתי שאנסה לטפל בה בבית ונעקוב.

לא מצאתי סיבה לנסוע לחדר מיון: באותה תקופה בודדו כל אחד שהגיע, בשעה זו יש רק תורנים ולא יתחילו טיפול אלא בבוקר. נתתי לה נורופן, וישבתי על ידה (למרות סיכון ממשי שבאחוז גבוה אדבק) במשך שעות טיפלתי בה באומגה (קבלתי רשותה)  היא החלה להירגע ונרדמה.

ישבתי על ידה זמן רב עם הטיפול לבסוף גם אני הייתי תשושה. כשהאיר היום, היא פקחה עיניה (בערך 5 בבוקר) ואמרה שהכאב ראש חלף לגמרי, והחום ירד ולא עלה יותר בכלל (להדגיש שמדובר רק ביום השני-שלישי למחלתה וזה בהחלט מהלך ממש לא שיגרתי ( החברים שלה שחלו במקביל אליה המשיכו עם חום עוד כ-4 ימים אני לא נדבקתי ממנה

בהחלט מהלך לא שיגרתי , שירי ואני זוכרות היטב את היום ההוא. רק לאחר שהכל חלף יכולתי לספר לה באיזה חרדה הייתי. אולם היתה לי ממש אמונה שעם אומגה אצליח. חיבוק אוהב , תודה על המתנה  "אומגה" שנתת לי.

ד"ר יהודית שחם עולה

___________________

היי אוריאלה, שני מקרים לדוגמא בין המון אחרים:

* נער שהרגיש רע בטיול כתוצאה מהתייבשות או מכת שמש קיבל טיפול אומגה מרחוק, התאושש והמשיך לתפקד רגיל כל משך הטיול.

* ילדה שאושפזה בבי"ח בגלל חיידק אלים והיתה במצב רע, קיבלה טיפול אומגה מרחוק. במהלך הטיפול החיידק הושמד ואכן דווח שיפור במצבה, וכן התקבלו מסרים והדרכה להורים לגבי שינוי ההתנהלות עם הילדה ביומיום כי מצבה הרגשי היה קשור למחלה.

בהצלחה! יעל הדס נעמן ספיר

_____________________

שלום אוריאלה יקרה,

תיאור של טיפול שעשיתי לחברה:

 

חברתי ס' פנתה אלי בבקשה לקבל אומגה הילינג, אחרי ששמעה ממני על אומגה.

ב 17.12. נפגשנו לטיפול.

היא לא אמרה לי על בעיה פיזית כלשהי, רק שהיא מתלבטת לגבי מקום מגורים, דרכה המקצועית וכד'.

בטיפול  נעשתה עבודה, בין השאר, ע"י הקרן האלכימית ואלמנטים נוספים – באזור הבטן – מערכת העיכול וגם ראיתי שדרושה עבודה באזור הרגליים, בעיקר בשוקיים ואזור כף הרגל.

ס' גם קיבלה מסרים בנוגע להתפתחותה האישית – לצייר, לעבוד עם ילדים דרך ציור. ובעיקר פשוט להתחיל לצייר, או ללמוד קורס בתחום הציור.

בתום הטיפול ס' אישרה שאכן יש לה ברגליים בצקות שנגרמות מאי ספיקה ורידית, ושהיא מעונינת לעשות שינויים בתזונה ולרדת במשקל.

 

הפגישה השנייה התקיימה ב 2.1.14.

ס' סיפרה לי שהיא נרשמה לחוג ציור מנדלות, ועשתה שינוי משמעותי בהרגלי התזונה שלה.

בטיפול, בנוסף לכלים שונים, נעשה "צינתור" ברגליים על-ידי אחד הכלים העוצמתיים של אומגה.

לאחר שבוע, ס' באה אלי בהתרגשות רבה לספר שהבצקת והנפיחות ברגליים – נעלמה לחלוטין!

זה היה אישור מרגש ביותר ליכולות המדהימות של אנרגיית אומגה

 

תודה,

כל טוב, שבת שלום אלישבע

____________________________________

 

תודה.

ניסים קורים גם עם הבן שלי, אלון.

בשנה – שנתיים האחרונות היו לו קשיים רציניים מאוד בהתנהגות – עד שעזב לגמרי את בית הספר וסרב ללכת לשם, לא היה לו אף חבר, לא עלה במשקל במשך כשנה והיו לו התפרצויות זעם על כל דבר קטן. היינו כמעט נואשים, ועל סף טיפול תרופתי.

—מאז שיש לי את האומגה – אני מטפלת בו כל בוקר (מרחוק) וגם מפעילה מבנה על הכיתה, המקום שלו, וכל אזור בית הספר.

ייתכן שזה בזכות פעולות נוספות שאני עושה, אך בכל מקרה חלה התקדמות משמעותית ביותר:

הוא מצליח ללכת באופן סדיר לבית הספר, העביר לאחרונה 2 שיעורי היסטוריה לכיתה שהיו מעולים, עולה במשקל, יש לו קשרים עם חברים, ובעיקר – גם כשהיה ויכוח עם חבר – פעם ראשונה שהוא לא יצא מכליו, נשאר לבירור, ביקש סליחה והמשיך את היום בלי לברוח הביתה!!

הוא מתפקד יפה, מסתדר, רגוע ומשתף פעולה.

לפני 4 חודשים בלבד, היה קשה לדמיין מצב כזה טוב.

אני מאמינה שאנרגיית אומגה משמעותית ביותר בתהליך זה.

ואני אסירת תודה, ומאושרת…

תודה, א.

____________________________________

יש לי סיפור מאוד מעניין על בחורה בשם רונית שאיבדה את הראיה שלה ולאחר היכרות שלי איתה טיפלתי בה בשיטת אומגה והראיה חזרה אליה.

ועכשיו לפרטי המקרה:

את רונית פגשתי בסופשבוע שערכת לבוגרי אומגה בקיבוץ עין-גדי, רונית שיתפה אותי בסיפור האישי שלה, איך שהיא איבדה את הראיה וביקשה שאטפל בה, עשיתי לרונית טיפול וראיתי שהיא מגיבה יפה. בתום הסופשבוע החלפנו טלפונים ונפרדנו לדרכנו כל אחד לביתו.

בתום הטיפול החמישי תשאלתי את רונית מה היא חוותה בטיפול ורונית תיארה לי כך ואני מצטט "ראיתי מטלית לבנה כמו משי מנקה את עדשת עין ימין מבחוץ ומבפנים ולאחר מכן המטלית הלבנה כמשי עברה לעין שמאל וניקתה את העדשה מבחוץ ומבפנים עד אשר עדשות העיניים התנקו והבריקו"

– התיאור שרונית תיארה זה בדיוק מה שאני ראיתי כשטיפלתי בה, כשרונית תיארה בפני את מה שראתה כל שיערות גופי נעמדו. קבענו טיפול נוסף ליומיים קדימה וביקשתי מרונית שנידחה את הטיפול ביום אחד כיוון שנכנסה לי עבודה ורונית כמובן הסכימה.

ביום שבו הייתי צריך לבוא לטפל ברונית רונית התקשרה אליי בבוקר כשהייתי בדרך ללקוח שלי וביקשה שאבוא אליה דחוף ביותר היא מרגישה צורך עז לראות אותי, ומכיוון שלא יכולתי הצעתי לה שתבדוק אם רניאל (את רניאל רונית הכירה בסופשבוע בעין-גדי) יכול לפגוש אותה וכך עשתה ונפגשה עם רניאל.

לאחר מספר דקות שדיברו ביניהם נפתחה לרונית הראיה. באותו הרגע שזה קרה אני הרגשתי משהו בגופי, ולאחר שסיימתי את העבודה הגעתי לרונית וכשרונית פתחה את הדלת אמרתי לרונית "את רואה" והיא שאלה בהתרגשות עם דמעות בעיניה איך אתה יודע? וסיפרתי לה שהרגשתי בבוקר משהו בגוף שלי וכשסיימתי לעבוד הרגשתי צורך לעבור דרכה וכך היה.

סיפור נוסף  טיפול אומגה שעשיתי אצלך בקרית אונו שתוך כדי טיפול צילמו את ההילות שלנו טיפלתי בבחורה מירושלים, כשהתחלתי לטפל בה כל הצ'קרות שלה לא היו מאוזנות ולאחר הטיפול ראיתי שהכל מאוזן. סיקרן אותי לראות את הצילומים שלה ומסתבר שאכן מה שראיתי בטיפול כך היה במציאות ובתום הטיפול ההילה שלה הייתה לבנה והצ'קרות מאוזנות.

גידי לויתן

________________

הי אוריאלה, המטופלת שלי באומגה חזרה לארץ אחרי שנה בהודו וסיפרה לי שהמחזור שלה לא סדיר ושהיא כמעט שלא קיבלת מחזור בתקופה שהייתה בהודו.

טיפלתי בה בכל מיני כלים (של אומגה) ומה ששחרר את זה היה המקדח האנרגטי ברחם שלה וירדתי איתו לגלגול קודם מה שהראה לי שהייתה לה הפלה אחרי שנרדפה על ידי חיילים בריטים במאה השמונה עשרה נפלה על סלע בעודה בהיריון, קיבלה מכה חזקה והפילה את העובר, בריפוי ממש נעשה תיקון לגלגול רבקה אגת קינן

_______________

"אף פעם לא היה לי מחזור סדיר והרופא בגיל 17 המליץ להתחיל ליטול גלולות על מנת לגרום למחזור סדיר. מגיל 17 עד גיל 25 נטלתי גלולות אך ברגע שהפסקתי- לא קיבלתי מחזור.

במשך כמעט שעה וחצי לא היה לי מחזור- בכלל!!! עשיתי מדיטציה ממוקדת  (בעזרת אנרגיית אומגה כמובן) שבה התכווננתי לעניין קבלת המחזור החודשי ולאחר 21 יום ב-ד-י-ו-ק קיבלתי מחזור

אני מדגישה את 21 היום, מכיוון שזה אומר שביום שהתחברתי לאומגה- התחיל באותו יום בדיוק המחזור. מדהים!"

– מ.ק

_______________________________

– אוריאלה יקרה, מאז שסיימתי את לימודי אומגה, אני מטפלת בשיטה בעצמי ובמטופלים ורואה ניסים.

לפני כשנתיים הגיע אלי בחור בשנות השלושים, נשוי ארבע שנים ללא ילדים.

הבעיה שלו היתה חרדות עד גבול הפניקה.

הוא עבר טיפול פסיכולוגי כשנה וטיפול פסיכיאטרי, בשלב מסוים הוא חווה התמוטטות קשה והופנה אלי. הוא הגיע אלי עמוס בתרופות פסיכיאטריות, פחדים, חרדות, ותיסכולים שאין לו ילדים, פחד ללכת לעבודה וגם בעבודה פחד ללכת לבד למנהל או אפילו לשירותים.

לאחר שיחה איתו, ולאור מצבו הגרוע קבענו שניפגש פעמיים בשבוע לטיפולי NLP ודמיון מודרך בשילוב טיפולי אומגה. הבחור הקפיד להגיע, אך מה שגיליתי, שממני הוא יצא עם אנרגיות גבוהות וכשחזר למפגש הבא האנרגיות שלו היו ירודות.

הסברתי לו שיש בעיתיות, אני מטעינה ומאזנת לו את האנרגיה והכדורים מדכאים ומורידים את האנרגיה, בבוקר הוא בקושי קם לעבודה מפני שהכדורים מרדימים אותו. המשכנו בטיפול והמלצתי שיגש לרופא וישקול הורדת המינונים של התרופות. כמובן הוא לא סיפר על הטיפולים שהוא עובר כדי שהפסיכיאטר לא יכעס עליו. (הוא היה כלפיו מאוד אגרסיבי לדבריו)

הבחור היה בטיפול המשולב כשנה, ואח"כ טיפלתי בו רק באומגה. התוצאה – הבחור הוריד חלק גדול מהתרופות, נולדו לו תאומים, קודם בעבודה לתפקיד בכיר יותר, מרגיש בטוח כשהוא טס.

בשלב מסוים סיכמנו שמצבו יציב וטוב, הוא היה מופיע פעם בחודשיים שלושה למפגש אחד, מתוך 6 סוגי כדורים הוא נשאר עם כדור אחד כביטחון וכבר המון זמן לא שמעתי ממנו. היו המון מטופלים עם חרדות שחזרו לתיפקוד מלא.

 

מקרה נוסף חברה הגיעה למפגש אחד לפני ניתוח כריתת שדיים.

היא היתה מבולבלת מאוד ולחוצה, רופא אחד הציע לה לבצע ניתוח מקומי באופן פרטי, רופא שני הציע ליתר ביטחון לכרות הכל, היום בגיל שלה, 55 זה מאוד מקובל. בטיפול אומגה, ראיתי שיש גידול קטנטן ואפילו אפשר לטפל בבית חולים רגיל ואין צורך לעשות זאת באופן פרטי, אבל זה לשיקולה ההחלטה רק שלה. היא יצאה ממני רגועה, והחליטה על ניתוח פרטי. התוצאה – הרופא הופתע מהגידול הקטנטן. היום היא בריאה ומתפקדת כרגיל

מירה סול אליעוז

קורס אומגה עבורי הוא חופש. החופש הפנימי המבורך לשנות את החיים על-פי הרצון הפנימי העמוק ביותר שלי.

כבר אחרי המפגש הראשון התחלתי לטפל באנשים והתגובות היו מדהימות.

הביטוי הכי מהיר היה אצל אנשים שהגיעו עם מכאובים, כאלה שאנשים ממש רגילים לחיות איתם: גב, ראש, ומיד כשקמו מהטיפול כבר הרגישו הקלה ואצל רבים אפילו הכאב נעלם לגמרי אחרי טיפול בודד!

עבורי העבודה הרגשית המאוד עמוקה שהכלי הזה מאפשר הוא תגלית גדולה עבורי. היכולת לגעת ברגש בצורה כל-כך ברורה ופשוטה וההידהוד המיידי של הנגיעה הזו ישירות לתרגום החיים היא הקסם של הכלי מלא האהבה הזה

______________________________

אומגה בשבילי מתנה לחיים !!! כלי נפלא לחיים שמאפשר לי לקחת אחריות ולעזור לעצמי. הן בריפוי פיזי, הן בטיפול פנימי בפחדים, חסמים, אמונות הילדה הפנימית מלווה אותי מידי יום בכל תחומי החיים. מאפשר לי למגנט שפע בכל תחומי החיים.

הכניס שמחה רבה, אהבה, הרמוניה לחיי ועזר לי רבות להתקדם גם בתחום המקצועי. מפעילה אנרגיה מגנטית על בני משפחה קרובים ומלווה את ילדיי גם כשהם רחוקים, כשמירה מרחוק. 

מטפלת ומסייעת לסובבים אותי בבעיות בריאותיות ויודעת שמכאן רק אצמח, אתפתח ואעזור לרבים באמצעות אומגה. תודה גדולה מלאה באנרגיות ואהבה

יעל ו.

______________________

המפגש עם אנרגיית האומגה היה מאד עוצמתי עבורי. בכל מפגש נדהמתי מחדש מעוצמת והיקף הכלי הזה.

הקלות והפשטות של ההתחברות והשימוש בו והעוצמות של הריפוי והשינוי שהוא מביא.

במהלך החודשיים מאז האומגה קלאסי אני חווה שיפור במצב הבריאותי שלי וביכולות הטיפול שלי מקרוב ומרחוק.

האומגה קירבה אותי אל העצמי האותנטי שלי וקיבלתי עידוד ללכת באומץ בדרך שלי. במהלך הקורס הרגשתי שחרור עוצמתי ממשקעים, רגשות ואמונות שלא שירתו אותי וחוויתי רגשות התעלות ואהבה אל הבורא ואל עצמי.

המון תודה אוריאלה על המתנה הזו ועל הדרך הבהירה בה את מעבירה אותה. חיבוק אורנה כ.

אוריאלה יקרה, תודה על מסע מרגש ומעצים. מרגישה שנתרמתי והתעצמתי בכל הרבדים, הן עבור עצמי והן כמטפלת ומורה, בהקשר של השליחות שלי.

אומגה משתלבת נפלא עם שיטות אחרות ואני כבר חווה ניסים עם מטופלים ותחושת ההתעצמות והעלייה בתדר האישי מחלחלת לעשייה שלי גם בתחומי טיפול אחרים.

אני סקרנית לבאות ומוכנה להפתעות שעוד מחכות שאגלה אותן. המשך יבוא.. באהבה והוקרת תודה טליה פ.- תטא הילינג

_____________

אוריאלה יקרה, להיות בקורס אומגה שלך, זו חוויה רב-שכבתית כבורי. גם החיבור לתדרי האומגה, מבחינת האנרגיות, גם החוויה של עוצמת הקבוצה, השיתוף, השייכות, וגם עצם המסגרת, שעבורי זה היבט חשוב בחיי.

אני מורה רוחנית ומטפלת שנים רבות, ויכולה "לשים את האצבע" על ההעצמה של העבודה עם התדר האנרגטי והכלים של אומגה!
תודה לך, תודה על היותך ותודה על מה שאת מביאה איתך!

אליאור ע.

______________

פשטות ענווה דיוק שמחה קבלה נתינה אנרגיה עוטפת כל באהבה אין סופית ורכות הודיה גדולה בעבור הכל

_________________________

שיטת אומגה על כל "שכבותיה", מקלאסי דרך מגנטי וכן הלאה, מאפשרת לאדם להיטען באנרגיות מדהימות ובכלים מגוונים ביותר למגנט עצמו לעבר ייעודו בחיים ולמגנט איכויות, חוויות, רגשות וכן "דברים" ארציים ולהעצים את המסע כאן.

אוריאלה מדהימה, נעימה, רחבת לב, מוכשרת ומתקשרת נפלאה. החוויה להיות בקורס אומגה היא חוויה של יחד/אחדות, להיות בקבוצה, להרגיש חלק מ-  , להרגיש נוח להיפתח ולהתעצם. החוויה היא של להיות בקבוצה אך עדיין להיות יחיד ומיוחד ולקבל תשומת לב, מענה והמון אהבה מאוריאלה ומהעליונים/ כל היש. מצפה להמשך התעצמות לאורך הסדנאות הבאות ו"השמיים הם הגבול"

תודה.תודה.תודה

_____________________

קורס אומגה מגנטי חוויה מעצימה שיצרה מרחב מאפשר לניסים בחייםמדיטציות מדהימות שיצרו שינוי בתודעה בהבנה ובמעשה. אווירה קבוצתית תומכת מבינה ומשתפת שבתוצאה יצרה קהילה. איפשרת לקורס להגיע לכל מיני מקומות לא מתוכננים אך נכונים.

באהבה יובל

_______________________

קורס אומגה מגנטי הינו קורס חווייתי ועוצמתי ביותר. בקורס זה קיבלתי כלים נוספים לארגז הכלים שלי- כלים עוצמתיים עם אנרגיה אלוהית שמימית.

חוויתי מדיטציות ברמה אנרגטית גבוהה. אומגה מיגנטה לחיי מצבים שנתנו אישור לכל מיני דילמות והעלאת התדר האישי ואישרה לי את האמונה והידיעה בקיומה של האלוהות. הכל פשוט נגיש קל אך יחד עם זאת עוצמתי.

תודה,תודה,תודה

** העדויות רבות, חלק קטנטן מהן נכנס לדף זה.

אוריאלה קם-מורין

מנטורית להצלחה אישית ועסקית בכוח התודעה, מפתחת שיטת אומגה ומייסדת מכללת אומגה. פועלת לשינוי תודעה ומעניקה כלים ייחודיים ופורצי דרך.

מאמרים נוספים

אומגה

כיצד הטיפול בשיטת EMIO שונה מ EMDR ושיטות אחרות, ואפקטיבי בשחרור חסמים וטיפול בטראומה?

מבוא לטיפול בתנועות עיניים EMIO בתחום הטיפול הרגשי המתפתח ללא הרף, טיפול בתנועות עיניים EMIO שפיתחה אוריאלה קם מורין בולט ככלי של חדשנות ויעילות. בניגוד לשיטה המוכרת יותר בתחום, EMDR, שיטתEMIO  מציעה גישה ייחודית שגם איננה דורשת שחזור טראומה וגם פועלת על טווח רחב יותר של יישומים לריפוי ולטרנספורמציה אישית. הנוירו-תראפיה EMIO עומדת בחזית הגישות

קרא עוד»
אומגה

איך תדרי אנרגיה גבוהים משפיעים על בריאות וריפוי?

קבלו את שיטת אומגה בבריאות  בשיטת אומגה קיים שימוש בתדרי אנרגיה גבוהים של האנרגיה המגנטית המאפשרת איזון, עלייה ברמת האנרגטיות וריפוי. בוגרי השיטה שמפעילים את התדר הגבוה ואת הכלים, על עצמם או עבור בני משפחה קרובים, וכן מטפלים ומטופלים בה, מדווחים על תהליכי החלמה מהירים וקלים יותר, תמיכה וליווי בטיפולים מורכבים, הקלה בכאב ותופעות לוואי, מניעת מחלות, שיפור

קרא עוד»
אומגה

איך ליצור הריון מוצלח ולידה קלה

על-פי עדויות בוגרות השיטה ומטופלות, שיטת אומגה מסייעת לפריון וללידה. השיטה מסייעת בפתרון בעיות פוריות וזיהוי מקור הבעיה שגורם לבעיית פריון, כאבי מחזור או מחזור לא סדיר, הידבקויות, מעצורים נפשיים/רגשיים, מתח, סיוע בבחירת הכיוון הטיפולי ו/או הרופאים והמטפלים המתאימים, סיוע ליולדות, התמוססות של ציסטות, הכנות וליווי בטיפולי IVF. כיום גוברת המודעות וההכרה בחשיבות הרפואה האלטרנטיבית כגורם

קרא עוד»

האירועים הקרובים

דברו איתנו

מכללת אומגה מאסטר לייף – המכללה ללימודי רוחניות מעשית – אוריאלה קם מורין 

info@oriella.co.il 

052-5396333                                עקבו אחרינו ברשתות החברתיות, נחמד שם!

הירשמו לניוזלטר והיו מעודכנים

האתר פונה לנשים ולגברים כאחד

© כל הזכויות שמורות – אוריאלה קם-מורין

לקבלת סדרת וידאו מתנה מלאו פרטיכם כאן