חלומות על יקרים שהלכו לעולמם + אילן רמון

חלומות על יקרים שהלכו לעולמם

+ מסר שרשרת הזהב ואילן רמון

מאת: אוריאלה קם-מורין

 

לעיתים אנו חולמים על אנשים יקרים לנו שהלכו לעולמם. יש פעמים  שבהן אנו זוכרים מסר שהם מסרו לנו, ופעמים שלא. לפעמים  מתעוררים עם תחושה של חוויה עמוקה, אולי רגשית. לפעמים עם תחושת פחד..

כשמבינים את משמעות החלום על נפטרים, ניתן להתענג עליו ולשחרר פחד.

 הרעיון הוא שאנשים יקרים לנו שהולכים לעולמם לא באמת "נעלמו". הם קיימים, אך במימד אחר, ובצורה אחרת, אנרגטית, בדיוק כפי שהיינו אנו טרם לידתנו, וכפי שנחזור להיות לאחר מותנו.
 כעת בואו נחשוב לרגע, אם הם רוצים להיות איתנו בקשר, לומר לנו כמה הם אוהבים אותנו או לספר לנו שהם מרגישים ממש טוב, איך יעשו זאת?
הרי אם פשוט ייראו לעינינו- נמות מהתקף לב או שבץ מוחי רק מהפחד.. (חחח.. אני משועשעת מהפירוט הדרמטי..).
 על כן, כדי להגיע אלינו בדרך שאותה אנו יכולים "לעכל" הם מגיעים פעמים רבות בחלומות, בזמן שה"קונטרול" שלנו משוחרר ומאפשר נגישות (בשונה מזמן הערות שלנו). נשמות שנפטרו, כמו גם מדריכים מרובד הנשמה, משתדלים להגיע אל תודעתנו בדרך מעודנת, ולפי מידת היכולת שלנו להכיל.

מפגש עם העולם שמעבר..

למעשה, ניתן לומר שחלום שבו מופיעים יקרים שהלכו לעולמם, הינו מפגש, פשוטו כמשמעו. מפגש עם העולם שמעבר. במפגש זה ייתכן ויועבר מסר של "אני שלו/ה, בריא/ה וטוב לי"- פשוט על-ידי הדרך שבה יראו עצמם לנו, או אולי מסר סימבולי או מילולי שנוכל לזכור. ישנם מקרים שבהם היקרים מן העולם שמעבר מעבירים מסר אזהרה או העברה של רעיון חדש, המלצה ועוד.

 לא מזמן הגיע אלי סבי בחלומי. אני ממש לא זוכרת מתי בפעם האחרונה חלמתי עליו, ואם כן זה היה מ-מ-ש מזמן. סבי נפטר בהיותי בת שמונה וחצי. אמי היתה מאד קשורה אליו ומותו היה קשה עבורה.

ובחלומי סבי מבקש ממני להדליק נר נשמה עבור אמי.

 התעוררתי מופתעת, שכן מעולם לא ייחסתי משמעות כה עמוקה להדלקת נר נשמה דווקא בזמן מסויים. בעקבות החלום נזכרתי שבראש השנה וביום הכיפורים נהוג לקרוא "יזכור" אחר הנפטרים. ואכן השנה לא הדלקתי נר נשמה בחגי תשרי. אולם אמי בחייה הקפידה לעשות כן.. החלום התרחש בסוכות לפני שמחת תורה (מבירור הבנתי שזה שער חשוב של עילוי נשמות), כך שיכולתי להדליק נר זכרון בחג השני לזכרה של אמי, ולכבד אותה בזאת בשמחה.

מערכות יחסים לא פתורות

ישנן מערכות יחסים לא פתורות, שבהן אחד הצדדים המעורבים הלך לעולמו, בעוד האחר נותר עם משקעי הקשר. פעמים רבות יקירים שהלכו לעולמם וטרם נפתרו דברים בינינו, יכולים גם הם להגיע אלינו בחלום. כשהם מגיעים הם עושים זאת מאותו מרחב מואר, שבו ישנה רק אהבה, כדי לאפשר סגירת מעגל, ריפוי, תיקון. זו מעין הזמנה אלינו, קריאה לשחרר, לרפא, לסלוח..

יש לזכור שבמצב זה "הם" כבר לא ב"סרט" שהיה לכם פה, כי "דברים שרואים משם לא רואים מכאן.." ומשם קיימת התבוננות מתוך מקום של חמלה והבנה על שיעורי החיים והאתגרים, ללא שיפוט או כעס.
בכל מקרה מומלץ לבצע תהליך סגירת מעגל, ריפוי ושחרור, (גם אם התהליך כולל שחרור כעסים והטחות אשמה בשלב ראשוני- מותר!), על-מנת להגיע לקבלה, השלמה וסגירת מעגל. העובדה שהם הלכו לעולמם איננה מסיימת באופן אוטומאטי את השיעור, וניתן ורצוי לסיימו גם אם התהליך אינו מתקיים מול דמותם הממשית.

תקשורת ישירה עם נפטרים

ניתן לפתח את יכולת התקשור-תקשורת, ולהגיע למצב של קבלת מסרים באופן "ער" ומודע. בסדנאות תקשור שאני מנחה, מופיעים לא פעם יקרים שהלכו לעולמם. זה יכול להתרחש בעת שהם הופכים למורי דרך ומלווים אישיים לפרק זמן מסויים (סבתי עליה השלום ליוותה אותנו במשך שנתיים, ואחר כך המשיכה בדרכה).

כמו כן ייתכן מצב שבו בעת התקשור עם ההדרכה המגיעה מרובד הנשמה, המתקשר/ת מקבל/ת מסרים בהקשר למערכת היחסים שהיתה עם הנפטר, כמו: מה היתה המטרה הגבוהה של הקשר שלהם, מה היה או הינו השיעור העיקרי, מהו ה"חוזה" ביניהם, גלגולי חיים משותפים קודמים ש"שופכים אור" על תקופת החיים הנוכחית ועוד..

לעיתים המערכת הרגשית שלנו עמוסה ורגישה מדיי מכדי לתקשר ישירות עם יקר שהלך לעולמו. בזמנים כגון אלה מומלץ להמתין לאיזון גוף הרגש, ולסיוע על-ידי מתקשר אחר, הנמצא מחוץ להיכרות אישית עם הנפטר, כך שהחיבור שלו/ שלה יכול להתקיים באופן צלול וניטרלי.

אינני מתכוונת כמובן לסיאנס- עניין שאיננו מומלץ ביותר משום שאין בו שליטה ויכולת ניהול נכון של התדרים והאנרגיות אליהם מתחברים. ב"תקשור" אני מתכוונת לחיבור ישירלרובד הנשמה שלנו, שהופך להיות מעין מרכזיה קוסמית, דרכה אנו יכולים לקבל מידעים לגבי מערכות יחסים, מצבי חיים, ייעוד ועוד.

תקשורת מרומזת

ישנם מצבים שבהם הנפטרים מאותתים לנו בדרכים מרומזות בתוך חיי היומיום, לאו דווקא דרך חלומות. הם עושים זאת גם כן באופן מעודן על מנת שלא לזעזע אותנו, וכדי שנוכל להכיל זאת. למשל על-ידי שיר המושמע ברדיו בדיוק כשפתחתם, ומחבר ביניכם, סמל מסויים- למשל באחד מערבי המסרים בתקשור שהעברנו, נתתי מסר לאחת המשתתפות מאמה המנוחה. התחברתי להדרכה המגיעה מרובד הנשמה שלי, ודרכה קיבלתי מסר שבכל פעם שהיא רואה יונה לבנה, זה בעצם מסר מאמא. למקבלת המסר ולאחותה שנכחה באירוע ניקוו דמעות בעיניהן, תוך שהן מספרות בהתרגשות על כמה חוויות של מפגש עם יונה לבנה שחוו לאחרונה.

ושוב אחזור רגע לאמי. אמי היתה זמרת, בין היתר, ומאד אהבה לשיר. בבית הקודם שבו גרנו היה רדיו-טייפ מחובר לחשמל במטבח, אך כבוי. קרה לנו פעמים אינספור, שדווקא כשהסתובבנו באזור המטבח, הרדיו הפעיל את עצמו (כן.. כן!), וממנו בקע שיר אהוב. התחלנו לחקור את העניין, אך לא קרה שהרדיו הפעיל עצמו כשלא היינו בבית. לאחר שחזר הדבר ונשנה, פעמים רבות, התחלנו להבין שאנחנו מקבלים מסר מוסיקלי מאמי, שמכל הבית, תמונתה היתה ליד רדיו זה..

מסר מחזור החיים

כל זה מעורר מחשבה.. החיים, המוות, ומה שביניהם..

אז כאתגר, אני מזמינה אתכם להתייחס לשאלות מנחות אלה:

– מה תרצו להספיק בעודכם כאן, בחיים אלה?
– מה תרצו לומר לאלה שהלכו לעולמם? (אתם יכולים לומר להם זאת בכל רגע בתודעתכם. אין באמת מגבלה..),
– איזו השראה אתם קיבלתם/ מקבלים מאיתם ולוקחים אתכם לדרך?
– איזו השראה / מורשת אתם רוצים להשאיר לאחרים?
– מנקודת מבט של סוף החיים, מה תרצו לדעת שעשיתם?

לסיכום, אם חלמתם על יקרים שהלכו לעולמם, או אם חוויתם פתאום ריח מוכר, מראה המהווה תזכורת, שיר שאהבו או אהבתם יחד, ברכו על מתנתו של מפגש בין-מימדי זה, שאיננו מוגבל לזמן ומרחב, ומאפשר לנשמותיכם להיפגש, שוב ומחדש, על פני הנצח.

כן יירבו מתנות כאלה, ובינתיים- חלומות פז..
שלכם – אוריאלה

נ.ב- החלטתי לצרף לכם מסר שרשרת הזהב ואילן רמון. זהו מסר ששלחתי בעבר לתפוצת המיילים שלנו, וגיליתי כעת שאינו מופיע באתר.

מסר שרשרת הזהב ואילן רמון

בשבוע שעבר התקיימה אצלינו סדנת מסרים מהעולם שמעבר, שבה הכל יכול לקרות..

 רניאל נותן מסר אישי על-בסיס מפת הלידה ואני נכנסת לתקשור חי- ומעבירה מסרים לכל אחד מהמשתתפים, וכן מקבלת מסרים אחרים,, למשל הכוונה בנתיב החיים, תשובה לשאלה, התייחסות לתחום בחיים שלגביו באדם מבקש הבהרה או הכוונה וכד'. לעיתים מגיעים מסרים בלתי צפויים מתוקף אופיו של תקשור.
 

לכן, אנחנו מגיעים לסדנאות אלו סקרניים כמו יתר המשתתפים, ובכל פעם מברכים על המסרים המרגשים, דרכם ההדרכה העליונה מוצאת, שוב ושוב, דרכים לאשר עבורינו, שזה באמת נכון, שהמסר אמיתי, שכל זה אכן קורה..

בסדנה האחרונה ביקשה ממני אחת הנוכחות להתחבר לבחור בשם ארז, שאינו בין החיים.

יש לציין שאינני מתקשרת עם הנפטרים, אלא מקבלת את המסרים דרך רובד הנשמה שלי, שהופכת ל'מרכזיה קוסמית' לצורך העניין, מן תחנת מימסר שיש לה יכולת לקבל מידעים בתחומים שונים.

בעודי מתחברת לארז, קלטתי דמות אחרת לידו, שניהם הופיעו לעיניי בתוך שדה אור מועצם. הדמות האחרת היתה דמותו של אילן רמון.

 אני מוצאת לנכון לחלוק אתכם מסר זה (על-בסיס כתיבה חופשית של משתתפת):
"אילן רמון הוא מאסטר, שלקח על עצמו תפקיד, אשר משמעותו הינה להזכיר לכולנו לעשות הכל בנדיבות וברוחב לב, ומתוך ערכים של אנושיות ומנהיגות.
החיים הם בני חלוף,ואנחנו נצחיים. יש לפעול כאן, בחיים, ולזכור שכל רגע הוא חשוב. לא להמתין עם דברים.
שימו את הפחדים בצד ונועו. בצעו מה שאתם אוהבים וצריכים לעשות.
כל מה שקורה איננו מקרי! "

לאחר מסר זה התייחסתי לנערה, בת משפחה של רמון, שמסתבר שחגגה בת-מצוה בעודו בחיים. העברתי מסר עבור אותה נערה, (שלא נכחה בתקשור, אלא מסר להעביר אליה דרך המשתתפת ששאלה השאלה, ולא אכנס כעת לפרטיו) והמשכנו, רניאל ואנוכי, לתת מסרים לכל אחד מהמשתתפים.

 לקראת סיום, ההדרכה שלי שוב מפנה אותי לאותה משתתפת. מסתבר שהאשה, המלווה משפחות שכול, הפכה בעקבות זאת לחברתה של רונה, אשתו של רמון, ואילו  ארז הינו הבחור שנפל באסון המסוקים.
 אני מוצאת את עצמי אומרת לה את שאני 'רואה' (ראייה תקשורית)- שרשרת זהב, ועליה תליון בצורת מעין לב, החובק אבן במרכזו.
"אני לא יודעת מה זה אומר", אני פונה אליה ספק שואלת,
ובעודי פוקחת מעט את עיניי להתבונן בה, אני רואה אותה כולה נרגשת,
מספרת לכולנו שזה התליון שנתנה לנערה כמתנה בחגיגת בת-המצוה..

מדהים בכל פעם מחדש להיווכח באיזה דרכים ההדרכה העליונה בוחרת כדי לחזק בנו את האמון, שזה באמת קורה, שהמסר אמיתי. לפעמים אנו זוכים בסוג של "הוכחה" מצמררת כזו..

ברובד האנושי שלנו אין תנחומים, לציבור ובעיקר למשפחה החווה אובדן, אולם אני מקווה שמסר כזה, מן העולם שמעבר, יכול לחזק אותנו בדרך, ולהזכיר לכולנו שאנחנו לא לבד..

 

ש ל כ ם   ב א ה ב ה

אוריאלה

אוריאלה קם-מורין

מנטורית להצלחה אישית ועסקית בכוח התודעה, מפתחת שיטת אומגה ומייסדת מכללת אומגה. פועלת לשינוי תודעה ומעניקה כלים ייחודיים ופורצי דרך.

מאמרים נוספים

אומגה

כיצד הטיפול בשיטת EMIO שונה מ EMDR ושיטות אחרות, ואפקטיבי בשחרור חסמים וטיפול בטראומה?

מבוא לטיפול בתנועות עיניים EMIO בתחום הטיפול הרגשי המתפתח ללא הרף, טיפול בתנועות עיניים EMIO שפיתחה אוריאלה קם מורין בולט ככלי של חדשנות ויעילות. בניגוד לשיטה המוכרת יותר בתחום, EMDR, שיטתEMIO  מציעה גישה ייחודית שגם איננה דורשת שחזור טראומה וגם פועלת על טווח רחב יותר של יישומים לריפוי ולטרנספורמציה אישית. הנוירו-תראפיה EMIO עומדת בחזית הגישות

קרא עוד»
אומגה

איך תדרי אנרגיה גבוהים משפיעים על בריאות וריפוי?

קבלו את שיטת אומגה בבריאות  בשיטת אומגה קיים שימוש בתדרי אנרגיה גבוהים של האנרגיה המגנטית המאפשרת איזון, עלייה ברמת האנרגטיות וריפוי. בוגרי השיטה שמפעילים את התדר הגבוה ואת הכלים, על עצמם או עבור בני משפחה קרובים, וכן מטפלים ומטופלים בה, מדווחים על תהליכי החלמה מהירים וקלים יותר, תמיכה וליווי בטיפולים מורכבים, הקלה בכאב ותופעות לוואי, מניעת מחלות, שיפור

קרא עוד»
אומגה

איך ליצור הריון מוצלח ולידה קלה

על-פי עדויות בוגרות השיטה ומטופלות, שיטת אומגה מסייעת לפריון וללידה. השיטה מסייעת בפתרון בעיות פוריות וזיהוי מקור הבעיה שגורם לבעיית פריון, כאבי מחזור או מחזור לא סדיר, הידבקויות, מעצורים נפשיים/רגשיים, מתח, סיוע בבחירת הכיוון הטיפולי ו/או הרופאים והמטפלים המתאימים, סיוע ליולדות, התמוססות של ציסטות, הכנות וליווי בטיפולי IVF. כיום גוברת המודעות וההכרה בחשיבות הרפואה האלטרנטיבית כגורם

קרא עוד»

האירועים הקרובים

דברו איתנו

מכללת אומגה מאסטר לייף – המכללה ללימודי רוחניות מעשית – אוריאלה קם מורין 

info@oriella.co.il 

052-5396333                                עקבו אחרינו ברשתות החברתיות, נחמד שם!

הירשמו לניוזלטר והיו מעודכנים

האתר פונה לנשים ולגברים כאחד

© כל הזכויות שמורות – אוריאלה קם-מורין

לקבלת סדרת וידאו מתנה מלאו פרטיכם כאן