כיצד הטיפול בשיטת EMIO שונה מ EMDR ושיטות אחרות, ואפקטיבי בשחרור חסמים וטיפול בטראומה?

מבוא לטיפול בתנועות עיניים EMIO

בתחום הטיפול הרגשי המתפתח ללא הרף, טיפול בתנועות עיניים EMIO שפיתחה אוריאלה קם מורין בולט ככלי של חדשנות ויעילות. בניגוד לשיטה המוכרת יותר בתחום, EMDR, שיטתEMIO  מציעה גישה ייחודית שגם איננה דורשת שחזור טראומה וגם פועלת על טווח רחב יותר של יישומים לריפוי ולטרנספורמציה אישית.

הנוירו-תראפיה EMIO עומדת בחזית הגישות החדשניות בטיפול בטראומה, חרדה ופוסט טראומה, וביישומים ייחודיים לשחרור חסמים ואתגרי חיים, באופן שבו השיטה מנצלת את כוח תנועות העיניים כדי להקל על שינויים נוירולוגיים עמוקים. טיפול זה עולה על טיפולים קוגניטיביים מקובלים מבוססי מילים, וכן על שיטות טיפול רגשיות, ומציע דרך ריפוי לא מילולית ורב חושית. השיטה פותחה על בסיס מחקרם של סטיב אנדראס יחד עם ד"ר דני בוליה, עם פיתוח מיוחד בשיטת EMIO כדי להתמודד לא רק עם טראומה אלא גם עם מגוון רחב יותר של אתגרי החיים, כולל חסמים, דכדוך וחרדות שעיכבו את חייהם של אנשים במשך זמן רב.

כיצד ומדוע תנועות עיניים פועלות כנוירו-תראפיה

תפקידן של מערכות חושיות בטראומה וחרדה

נוירו-תראפיה EMIO מנצלת את תפקידן של מערכות החושים כמסנן וכמאגר מידע. טראומה וחרדה לעתים קרובות מעוותות מערכות אלו, ולוכדות אנשים במעגל של חוויות ותגובות שליליות. טיפולים מסורתיים מסתמכים על טריגרים מילוליים כדי לגשת ולעבד חוויות אלו. עם זאת, גישה זו יכולה לפעמים לחזק את הטראומה או החרדה.

התהליך הנוירולוגי שמאחורי תנועות עיניים

תנועות עיניים, כפי שהן מנוצלות בEMIO  מעוררות אזורים שונים במוח המעורבים בעיבוד מידע חושי, רגשי וקוגניטיבי. מעורבות זו מסייעת לשבש את דפוסי התגובה המושרשים לטראומה או חרדה, ומאפשרת ארגון מחדש של הייצוג הנוירולוגי של חוויות אלה. התוצאה היא אפקט טיפולי שיכול להקל על תסמיני טראומה וחרדה, ולהציע נתיב לריפוי שאינו מחייב סיפור מילולי של אירועים טראומטיים.

האבולוציה של EMIO מ-EMI והיישומים הנוירו-טיפוליים שלה

בהתבסס על העקרונות של EMI (אינטגרציה של תנועות עיניים), שיטה שנוצרה על ידי סטיב אנדראס, יחד עם ד"ר דני בוליה, שיטת EMIO  מרחיבה את היישום של טיפולים בתנועות עיניים למגוון רחב יותר של אתגרים. אוריאלה, שהכירה בפוטנציאל של גישה זו, התאימה אותה והרחיבה אותה לא רק כדי לטפל בטראומה וחרדה, אלא גם כדי לקדם שחרור חסמים ואת קידום ההתפתחות האישית והמקצועית.

גישת EMIO לטיפול בטראומה, חרדה ו – PTSD

התמודדות עם טראומות עבר, PTSD וניהול חרדות מהעתיד

EMIO  מציעה דרך ייחודית לפתרון ההשפעה של טראומות עבר. על ידי עקיפת הצורך בארטיקולציה מילולית, היא מאפשרת לאנשים לעבד ולשחרר זיכרונות טראומטיים בצורה בטוחה ולא מעוררת את הטראומה מחדש.

באופן דומה, הגישה הלא מילולית של EMIO יעילה בהפחתת חרדות לגבי אירועים עתידיים. הטיפול מסייע לעצב מחדש את הקידוד הנוירולוגי של גורמי לחץ פוטנציאליים, ומפחית את החרדה הצפויה שיכולה להיות משתקת.

לאנשים הסובלים מפוסט טראומה מתמשך- PTSD, כאשר הסימפטומים נמשכים יותר מחודש,EMIO  מספק אלטרנטיבה בעלת ערך רב לטיפולים קוגניטיביים סטנדרטיים. הגישה הרב חושית שלו מתייחסת לרשת המורכבת של אסוציאציות חושיות, רגשיות וקוגניטיביות הקשורות לטראומה.

שכלול ה-EMIO של אוריאלה לבעיות חיים נוספות

בהדרכתה של אוריאלה, EMIO התרחב מעבר למקורותיו כדי לכלול מגוון רחב יותר של יישומים. הרחבה זו כוללת את השימוש ב-EMIO להתגברות על מחסומי חיים וקידום צמיחה אישית, ומציעה כלי הוליסטי לאנשים המבקשים לשפר היבטים שונים בחייהם.

סיכום: ההשפעה המלאה של הנוירו-תרפיה  EMIO

נוירו-תרפיה EMIO מייצגת קפיצת מדרגה משמעותית בטיפול בטראומה, חרדה ופוסט טראומה. על בסיס עקרונות ה-NLP והועשר בחידושים של אוריאלה, הוא מספק גישה רב חושית, לא מילולית ועוצמתית לריפוי. באמצעות השימוש האסטרטגי בתנועות עיניים, EMIO פותח אפשרויות חדשות להתגברות על אתגרי העבר ואימוץ עתיד של רווחה וצמיחה.

מהו טיפול בתנועות עיניים בשיטת  EMIO

טיפול בתנועות עיניים EMIO, שפותח על ידי אוריאלה, מייצג גישה פורצת דרך בעולם הריפוי הרגשי והרווחה האישית. ביסודו, EMIO משתמש בטכניקות תנועות עיניים כדי להקל על שחרור טראומות רגשיות ופסיכולוגיות, חרדות וחסמים שאנשים סוחבים, לפעמים במשך שנים רבות. זוהי שיטה שונה משמעותית מגישות טיפוליות מסורתיות, ואף משיטות אחרות בתחום תנועות העיניים, ומציעה נתיב ייחודי ויעיל ביותר לחופש רגשי ולרווחה.

היסוד של EMIO טמון בהבנה שחוויות טראומטיות וחרדות עמוקות אינן מאוחסנות רק במוח אלא גם בגוף. חוויות אלה יכולות להתבטא כדפוסים שליליים חוזרים, חסימות רגשיות ותסמינים פיזיים. שיטת EMIO מטפלת בבעיות אלה על ידי מעורבות מנגנוני עיבוד מידע הסתגלותיים הטבעיים של המוח באמצעות תנועות עיניים ממוקדות. תהליך זה מסייע לפתוח ולשחרר את המטען הרגשי הקשור לזיכרונות טראומטיים ומחשבות מעוררות חרדה מבלי שהמטופל יצטרך לבטא מילולית חוויות אלה או לחוות טראומה מחדש.

היבט משמעותי בטיפול EMIO הוא המיקוד באדם כשלם. הוא מכיר בקשר ההדדי בין הממדים הפיזיים, הרגשיים, המנטליים והאנרגטיים של החוויה האנושית. על ידי התייחסות לבעיות בכל הממדים הללו, EMIO  מקל על תהליך ריפוי מקיף שאינו מכוון רק לתסמינים אלא גם לשורשי המצוקה. גישה הוליסטית זו מבטיחה שההקלה והפריצות שהושגו אינן זמניות בלבד אלא מובילות לשינוי מתמשך וצמיחה אישית.

אחד המאפיינים המרתקים ביותר של טיפול EMIO הוא המיידיות והיעילות שלו. לקוחות רבים מדווחים על חוויה של הקלה משמעותית ושינוי ניכר במצב הרגשי שלהם תוך שעה אחת בלבד של טיפול. היעילות המהירה הזו מועילה במיוחד לאנשים שנאבקים עם בעיות ממושכות, שכן היא מאפשרת שחרור ותנועה קדימה. הטיפול מותאם לצרכים ולנסיבות הייחודיים של כל לקוח, מה שהופך אותו לכלי רב-תכליתי שניתן ליישם במגוון רחב של בעיות אישיות, מקצועיות ובינאישיות.

טיפול בתנועות עיניים EMIO בולט בשיטה העמוקה אך הפשוטה שלו, שמניבה שינוי וריפוי בלתי ניתנים להכחשה. זוהי גישה שמעצימה אנשים להתגבר על המגבלות שהוטלו על ידי חוויות העבר והחרדות שלהם, וסוללת את הדרך לעתיד מלא פוטנציאל, ביטחון עצמי וסיפוק. ככל שאנו מעמיקים יותר בהבחנות בין EMIO ל-EMDR, כך מתברר יותר ויותר מדוע EMIO זוכה להכרה מהירה ככלי רב עוצמה ויעיל בנוף הטיפולים הפסיכולוגיים.

הבנת המוח: ההגיוני לעומת הרגשי

בחינת היעילות של טיפול EMIO, חיוני להבין את הקשר ההדדי בין המוח ההגיוני למוח הרגשי. המוח ההגיוני, הממוקם בעיקר באונה הקדמית, פועל כמרכז לחשיבה רציונלית. כאן, מידע מסווג בקפידה ל"תיקיות" שבהן ידע על היסטוריה, כלכלה וסדר כרונולוגי של אירועים מקודד בצורה מסודרת. חלק זה של המוח מאפשר לנו להבין את העולם ברצף הגיוני ורציונלי, ולהבחין בין עבר, הווה ועתיד.

לעומת זאת, המוח הרגשי, או המערכת הלימבית, הכוללת את האמיגדלה והתלמוס, פועל אחרת. זיכרונות המאוחסנים במערכת הלימבית מקודדים ללא סדר היררכי, לא במונחים של זמן, אלא בהתאם לעוצמת הרגשות והתחושות שחווים ברגע האירוע. משמעות הדבר היא שזיכרונות טראומטיים, עם עוצמות רגשיות וחושיות חזקות שלהם, נתפסים כאילו הם מתרחשים בהווה, ללא הקשר של עבר או עתיד. לדוגמה, ילד שחווה נידוי חברתי עשוי להיכנס לאולם מלא באנשים ולהיזכר מיד באותה דחייה בעבר, ולהרגיש אותה בעוצמה כאילו היא מתרחשת באותו רגע. תגובה זו מונעת על ידי האמיגדלה, שנותנת עדיפות לזיכרונות בהתבסס על המשמעות הרגשית שלהם.

לכן האינטראקציה בין האמיגדלה (המוח הרגשי) לקורטקס הפרה-פרונטלי (המוח הלוגי) היא חיונית בעיבוד זיכרונות טראומטיים. תנועות עיניים, כפי שמשתמשים בהן בטיפול EMIO, מקלות על תהליך זה על ידי סיוע בקידוד מחדש של זיכרונות בהקשר של עבר, הווה ועתיד, ומניעתם מלהציף את הפרט כאילו הם מתרחשים כעת. ארגון מחדש זה מאפשר לאנשים לשלב את החוויות הטראומטיות שלהם לתוך הנרטיב שלהם בצורה בריאה יותר, ולהפחית את המיידיות והעוצמה של התגובה הרגשית.

תפקיד המערכות הסימפתטית והפראסימפתטית

בהקשר של טראומה וטיפול בה, חשוב גם לשקול את התפקידים של המערכות העצביות הסימפתטית והפראסימפתטית. המערכת הסימפתטית מכינה את הגוף לתגובות של "הילחם או ברח" במהלך מצבים מלחיצים, בעוד שהמערכת הפראסימפתטית עוזרת לגוף לנוח ולעכל, ולהחזירו למצב של רוגע. חוויות טראומטיות עלולות לגרום לחוסר איזון, ולהשאיר אנשים במצב מוגבר של ערנות או "הילחם או ברח", מה שעלול להיות מתיש ומחליש.

טיפול EMIO, באמצעות השימוש בתנועות עיניים, מעודד איזון בין מערכות אלו. על ידי עיבוד וקידוד מחדש של זיכרונות טראומטיים, EMIO מסייע להפחית את ההפעלה המתמדת של המערכת הסימפתטית, ומאפשר למערכת הפראסימפתטית לשחזר תחושה של רוגע ובטיחות. איזון זה חיוני לריפוי, ומאפשר לאנשים לעבור מעבר לטראומה שלהם ולהתמודד עם החיים בצורה נוכחת ומבוססת יותר.

כיצד EMIO שונה מ EMDR?

בעוד ששני הטיפולים EMIO (אופטימיזציית אינטגרציה של תנועות עיניים) ו-EMDR (הקהיה ועיבוד מחדש של תנועות עיניים) משתמשים בתנועות עיניים כמרכיב ליבה במתודולוגיות שלהם, ישנן מספר הבחנות מרכזיות שמבדילות ביניהם. הבנת ההבדלים הללו היא קריטית עבור אנשים המחפשים את הגישה הטיפולית המתאימה ביותר לצרכים הספציפיים שלהם ועבור מטפלים המחפשים לשפר את הפרקטיקה שלהם עם הכלים היעילים ביותר.

הגישה לטראומה וחרדה

אחד ההבדלים הבסיסיים בין EMIO ל-EMDR טמון בגישה שלהם לטיפול בטראומה וחרדה. EMDR דורש מהמטופלים להיזכר ולחוות מחדש אירועים טראומטיים כחלק מתהליך הריפוי. חשיפה זו לטראומה מודרכת ומנוהלת על ידי המטפל, במטרה להקהות את האדם מההשפעה הרגשית של זיכרונות אלה.

לעומת זאת, EMIO מציע תהליך נטול תוכן, כלומר שהמטופלים לא צריכים להביע במילים או לחזור במודע על החוויות הטראומטיות שלהם. במקום זאת, EMIO מתמקד בתחושות הרגשיות והפיזיות הקשורות לחוויות אלה, תוך שימוש בתנועות עיניים כדי להקל על שחרור האחיזה של הטראומה באדם. גישה זו מועילה במיוחד למטופלים שמתקשים לבטא את החוויות שלהם או שעלולים לחוות טראומה מחדש על ידי סיפורן.

ההשפעה המיידית של  EMIO

הבדל משמעותי נוסף בין שני הטיפולים הוא המיידיות של ההשפעה. טיפול EMIO לעתים קרובות מניב תוצאות ניכרות בתוך מפגש אחד, ומספק למטופלים הקלה מהירה מהתסמינים שלהם. יעילות מהירה זו היא סימן ההיכר שלEMIO , מה שהופך אותה לאפשרות אטרקטיבית עבור אנשים המחפשים פתרון מהיר לאתגרים הרגשיים והפסיכולוגיים שלהם.

EMDR  למרות יעילותו, בדרך כלל דורש יותר מפגשים כדי להשיג תוצאות דומות. הפרוטוקול המובנה של EMDR הכרוך בעיבוד הדרגתי יותר של זיכרונות טראומטיים, תורם להבדל זה במהירות התוצאות.

ריפוי מקיף וגמישות

טיפול EMIO מוכר בגישתו המקיף לריפוי, המטפלת לא רק ברגשי אלא גם בהיבטים הפיזיים, הנפשיים והאנרגטיים של הפרט. פרספקטיבה הוליסטית זו מבטיחה פתרון יסודי ועמיד יותר לבעיות שבהן עוסקים.

יתר על כן, הגמישות של EMIO מאפשרת ליישמה במגוון רחב של אתגרים מעבר לטראומה וחרדה, לרבות צמיחה אישית, התפתחות מקצועית, מערכות יחסים משפחתיות ובעיות של ביטחון עצמי. יישום רחב זה הופך את EMIO לכלי רב עוצמה עבור מטפלים המבקשים לספק תמיכה הוליסטית ויעילה ללקוחותיהם.

לסיכום, בעוד שגם EMIO וגם EMDR הם שיטות טיפוליות יקרות ערך המשתמשות בתנועות עיניים, הן שונות באופן משמעותי בגישתן לטראומה, המיידיות של השפעתן והיקף היישום שלהן. התהליך נטול התוכן של EMIO, היעילות המהירה שלו וגישת הריפוי ההוליסטית שלו מבדילים אותו כשיטה ייחודית ועוצמתית להתגברות על מחסומים רגשיים ופסיכולוגיים.

שינויים בחיים האמיתיים: סיפורי הצלחה עם  EMIO

טיפול בתנועות עיניים EMIO היה זרז לשינוי עמוק בחייהם של אנשים רבים. שינויים בחיים האמיתיים אלה מדגישים את האפקטיביות של השיטה ואת התקווה שהיא מציעה לאלה המתמודדים עם טראומות, חרדות ומחסומים ממושכים. להלן שני סיפורי הצלחה משכנעים המדגישים את הכוח המהפכני של EMIO.

התגברות על 16 שנות חרדה

מקרה אחד ראוי לציון כלל אשה שנאבקה בחרדה במשך 16 שנים. טיפולים מסורתיים סיפקו רק הקלה זמנית, והשאירו אותה במעגל מצוקה לכאורה אינסופי. המפגש שלה עם טיפול EMIO סימן את תחילתו של שינוי משמעותי. תוך ארבעה טיפולים בלבד, האשה חוותה שינוי עמוק. החרדה שהאפילה פעם על חיי היומיום שלה פחתה באופן דרמטי, עד שהשתחררה.

בשלב זה המערכת שלה התפנתה מאחיזת החרדה, והיא החלה לעסוק בשאלת הייעוד והכיוון המקצועי שלה להגשמה. לא רק זאת אלא שהחלה גם לעסוק בפעילויות ובמערכות יחסים בביטחון ובקלות חדשים. הקלה מהירה ומתמשכת זו מדגימה את האפקטיביות של EMIO בטיפול בחרדות עמוקות, ומציעה התחלה חדשה לאנשים שמרגישים תקועים.

מציאת משמעות חדשה לאחר אבל

עדות חזקה נוספת להשפעת EMIO כוללת אשה שהיתה שקועה בדכדוך ובאבל בעקבות מות בעלה. כובד האובדן שלו הקשה עליה למצוא שמחה או מטרה בחיים. עם זאת, באמצעות טיפול EMIO, אשה זו יצאה למסע ריפוי שהתרחב מעבר להקלה המיידית של האבל. במהלך שמונה טיפולים, היא לא רק מצאה הקלה מצערה אלא גם גילתה משמעות חדשה וכיוון בחיים. שינוי זה הדגיש את יכולתו של EMIO לאפשר לא רק שחרור רגשי, אלא גם צמיחה אישית והתחדשות בעקבות אובדן עמוק.

הקלה מיידית ופריצת דרך מתקדמת

שני סיפורי ההצלחה מדגימים את ההקלה המיידית שלעתים קרובות מרגישים המטופלים לאחר מפגש EMIO.  החל מרגשות מדכאים, לחץ, ספק, חוסר אונים ותסכול בעצימות גבוהה, מטופלים מדווחים לעתים קרובות על הפחתה משמעותית באי הנוחות שלהם כבר בסוף מפגש הטיפול. הקלה מיידית זו היא צעד מכריע בדרך לשחרור מלא ופריצת דרך קדימה, המדגימה את יכולתו של EMIO לזרז שינוי מהיר ומשמעותי.

סיפורי ההצלחה האמיתיים של טיפול בתנועות עיניים EMIO הם עדות לכוחו לשנות חיים. בין אם מדובר בהתגברות על שנים של חרדה או במציאת משמעות חדשה לאחר אובדן משמעותי, EMIO  השיטה הוכיחה שהיא משאב יקר ערך לאנשים המבקשים להשתחרר מכבלי העבר שלהם ולחבק עתיד מזהיר יותר. סיפורי הריפוי והצמיחה הללו משמשים כאור של תקווה לאלה במסעם לעבר רווחה רגשית ופסיכולוגית.

הגמישות של טיפול EMIO

היעילות של טיפול EMIO בתנועות עיניים חורגת הרבה מעבר לטיפול בטראומה וחרדה. הגמישות שלו הופכת אותו לכלי רב עוצמה להתמודדות עם מגוון רחב של בעיות אישיות, מקצועיות ויחסיות. יכולת הסתגלות זו היא אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של EMIO, המציע פתרונות לאתגרים שונים שאנשים עשויים להתמודד איתם לאורך חייהם.

בטחון עצמי גובר

אחד התחומים העיקריים שבהם EMIO מוכיח את עצמו כמועיל מאוד הוא בפיתוח אישי. אנשים המבקשים לשפר את הביטחון העצמי שלהם, להתגבר על אמונות מגבילות או לשפר את האינטליגנציה הרגשית שלהם מוצאים שטיפול EMIO יקר ערך במיוחד. על ידי התמודדות עם שורשי הבעיות הללו, EMIO מקל על הבנה עמוקה יותר של עצמך ומטפח צמיחה אישית משמעותית.

הדרך להגשמה ולהצלחה

בתחום המקצועי, טיפול EMIO מסייע לאנשים להתגבר על מחסומים להצלחה, כגון פחד מדיבור בפני קהל, דחיינות וניהול לחצים. על ידי שחרור מחסומים אלה, לקוחות יכולים לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם, להשיג את מטרות הקריירה שלהם ולחוות סיפוק רב יותר בעבודתם.

שיפור מערכות יחסים במשפחה

טיפול EMIO ממלא גם תפקיד מכריע בשיפור מערכות יחסים משפחתיות. הוא עוזר לפתור קונפליקטים, משפר את התקשורת ומחזק את הקשרים בין בני המשפחה. על ידי התמודדות עם בעיות בסיסיות שעשויות לגרום למתח או לאי הבנה, EMIO יוצר נתיב למערכות יחסים בריאות והרמוניות יותר.

יתר על כן, טיפול EMIO אינו מוגבל לטיפול פרטני. ניתן לשלב אותו ביעילות עם כלים טיפוליים אחרים, מה שהופך אותו לנכס יקר ערך למטפלים המבקשים להרחיב את מגוון ההתערבויות שלהם. גמישות זו מאפשרת למטפלים להתאים את הגישה שלהם לצרכים הייחודיים של כל לקוח, ובכך לשפר את היעילות הכללית של הטיפול.

לסיכום, הגמישות של טיפול בתנועות עיניים EMIO הופכת אותו לבחירה יוצאת דופן עבור כל מי שמבקש להתמודד עם מגוון רחב של בעיות. בין אם מדובר בצמיחה אישית, התפתחות מקצועית או שיפור מערכות יחסים, EMIO מציע פתרון מקיף המקדם ריפוי, שינוי ורווחה.

ההכשרה של אוריאלה למטפלים: הרחבת ההשפעה של  EMIO

אוריאלה, החלוצה מאחורי טיפול תנועות העיניים EMIO עשתה צעד משמעותי לקראת הרחבת ההשפעה של טיפול טרנספורמטיבי זה על ידי הצעת תוכניות הכשרה מיוחדות למטפלים. יוזמה זו לא רק מציידת מטפלים בכלי רב עוצמה לשיפור הפרקטיקה הקלינית שלהם, אלא גם מרחיבה את הזמינות של טיפול EMIO לאנשים המחפשים הקלה ופריצות דרך ברווחה הרגשית והפסיכולוגית שלהם.

ההכשרה למטפלים היא מקיפה, ומכסה את היסודות התאורטיים של EMIO, היישום המעשי של הטכניקות שלה, והניואנסים של התאמת הטיפול לצרכים הייחודיים של כל מטופל. באמצעות הכשרה מעשית ומחקרי מקרה, מטפלים מקבלים הבנה מעמיקה כיצד להשתמש ב-EMIO בצורה יעילה במגוון הגדרות ולמגוון רחב של בעיות.

אחד היתרונות המרכזיים של תוכנית ההכשרה של אוריאלה הוא הדגש על הטבע ההוליסטי של טיפול EMIO. מטפלים לומדים לטפל לא רק בסימפטומים אלא גם בשורש הבעיות של המטופלים שלהם, ובכך לקדם שינוי עמוק ומתמשך. גישה הוליסטית זו חיונית להשגת התוצאות הטרנספורמטיביות ש-EMIO ידוע בהן.

יתר על כן, ההכשרה של אוריאלה מאפשרת למטפלים לשלב EMIO עם כלים ושיטות טיפוליות אחרות שהם עשויים כבר להשתמש בהן. גמישות זו משפרת את היעילות של המטפלים בקליניקה, ומאפשרת להם להציע תוכנית טיפול מקיפה ומותאמת אישית יותר למטופלים שלהם.

באמצעות הכשרת מטפלים בטיפול בתנועות עיניים EMIO, אוריאלה לא רק מקדמת את הפרקטיקה של טיפול פסיכולוגי אלא גם יוצרת אפקט דומינו של ריפוי וטרנספורמציה. דרך הידיים המיומנות של מטפלים מיומנים, היתרונות של טיפול EMIO מגיעים לקהל רחב יותר, ומציעים תקווה ואפשרויות חדשות לאנשים ברחבי העולם. יוזמה זו מדגישה את הפוטנציאל של EMIO לחולל מהפכה בתחום הטיפול ולשפר את חייהם של אינספור אנשים.

סיכום: היתרונות הייחודיים של טיפול  EMIO

טיפול בתנועות עיניים EMIO, שפותח על ידי אוריאלה, בולט כגישה מהפכנית בתחום הריפוי הפסיכולוגי. המתודה הייחודית שלו מציעה הקלה מהירה, עמוקה ומתמשכת ממגוון רחב של אתגרים רגשיים ופסיכולוגיים. בניגוד לטיפולים מסורתיים, EMIO אינו דורש מלקוחות לחזור או לומר במילים את החוויות הטראומטיות שלהם, מה שהופך אותו לצורת טיפול פחות פולשנית אך יעילה מאוד. תהליך נטול התוכן הזה מיועד לאנשים המחפשים ריפוי ללא אי הנוחות של חוויה מחדש של הכאב שלהם.

הרבגוניות של טיפול EMIO היא יתרון מדהים נוסף, שכן הוא מטפל לא רק בטראומות ובחרדות אלא גם בצמיחה אישית, אתגרים מקצועיים ובעיות ביחסים. הגישה ההוליסטית שלו מבטיחה שהריפוי יכלול את הממדים הפיזיים, הרגשיים, המנטליים והאנרגטיים של האדם, מה שמוביל לתוצאות מקיפות ומשנות חיים.

יתר על כן, היוזמה של אוריאלה להכשיר מטפלים להשתמש ב-EMIO מרחיבה את ההישג וההשפעה שלו, ומאפשרת ליותר אנשים ליהנות מהטיפול העוצמתי הזה. ההכשרה משפרת את הפרקטיקה הקלינית של המטפלים על ידי שילוב EMIO עם כלים טיפוליים אחרים, ובכך מציעה תוכנית טיפול מותאמת אישית ויעילה יותר ללקוחותיהם.

לסיכום, טיפול בתנועות עיניים EMIO מייצג התקדמות משמעותית בנוף הטיפולי, ומספק הקלה מיידית, שינוי אישי ונתיב לרווחה מתמשכת לאנשים ברחבי העולם.

אוריאלה קם מורין

מנטורית להצלחה ופריצת דרך אישית ועסקית, מפתחת שיטת אומגה למגנוט והגשמה ושיטת EMIO לשחרור מחסמים וטראומה.

ניסיון של למעלה מ- 20 שנה בהנחיית סמינרים רבי-משתפים, קורסים, הכשרת מטפלים, הרצאות וסדנאות ומעל 300,000 איש שהצליחו ליצור פריצת דרך בחיים האישיים והמקצועיים בעזרת הכלים והתהליכים הייחודיים שפיתחה.

– מנהלת פרסום ויח"צ – אפריקה ישראל להשקעות
– הנחיית צוותי מורים לשינוי בית-ספרי
– מחקר איכותני וכמותי – ביה"ס לחינוך אוניברסיטת תל-אביב
– מנחת תכנית הטלוויזיה "הסוד שמאחורי הסוד" והופעות בכלי התקשורת

– קצינה בצה"ל (סגן) בשירות חובה + קבע
– BA  חינוך, פסיכולוגיה – אוניברסיטת תל-אביב, בהצטיינות
– MA – בלימודי תואר שני בטיפול באמנות
– לימודי תעודה בתקשורת – אוניברסיטת בר-אילן
–  מאסטר NLP
–  מאסטר ב Time Line Therapy
–  מאסטר בהנחיית דמיון מודרך, ארה"ב
– קורס הכשרת מאמנים – מכון COACH-ME
– מוסמכת בהנחיית קבוצות רב-תחומי – מכון "גישות"
– מוסמכת בשיטת EMI- לשחרור טראומות ודפוסים בגישת שינוי נוירו- מוחי

אוריאלה קם-מורין

מנטורית להצלחה אישית ועסקית בכוח התודעה, מפתחת שיטת אומגה ומייסדת מכללת אומגה. פועלת לשינוי תודעה ומעניקה כלים ייחודיים ופורצי דרך.

מאמרים נוספים

אומגה

כיצד הטיפול בשיטת EMIO שונה מ EMDR ושיטות אחרות, ואפקטיבי בשחרור חסמים וטיפול בטראומה?

מבוא לטיפול בתנועות עיניים EMIO בתחום הטיפול הרגשי המתפתח ללא הרף, טיפול בתנועות עיניים EMIO שפיתחה אוריאלה קם מורין בולט ככלי של חדשנות ויעילות. בניגוד לשיטה המוכרת יותר בתחום, EMDR, שיטתEMIO  מציעה גישה ייחודית שגם איננה דורשת שחזור טראומה וגם פועלת על טווח רחב יותר של יישומים לריפוי ולטרנספורמציה אישית. הנוירו-תראפיה EMIO עומדת בחזית הגישות

קרא עוד»
אומגה

איך תדרי אנרגיה גבוהים משפיעים על בריאות וריפוי?

קבלו את שיטת אומגה בבריאות  בשיטת אומגה קיים שימוש בתדרי אנרגיה גבוהים של האנרגיה המגנטית המאפשרת איזון, עלייה ברמת האנרגטיות וריפוי. בוגרי השיטה שמפעילים את התדר הגבוה ואת הכלים, על עצמם או עבור בני משפחה קרובים, וכן מטפלים ומטופלים בה, מדווחים על תהליכי החלמה מהירים וקלים יותר, תמיכה וליווי בטיפולים מורכבים, הקלה בכאב ותופעות לוואי, מניעת מחלות, שיפור

קרא עוד»
אומגה

איך ליצור הריון מוצלח ולידה קלה

על-פי עדויות בוגרות השיטה ומטופלות, שיטת אומגה מסייעת לפריון וללידה. השיטה מסייעת בפתרון בעיות פוריות וזיהוי מקור הבעיה שגורם לבעיית פריון, כאבי מחזור או מחזור לא סדיר, הידבקויות, מעצורים נפשיים/רגשיים, מתח, סיוע בבחירת הכיוון הטיפולי ו/או הרופאים והמטפלים המתאימים, סיוע ליולדות, התמוססות של ציסטות, הכנות וליווי בטיפולי IVF. כיום גוברת המודעות וההכרה בחשיבות הרפואה האלטרנטיבית כגורם

קרא עוד»

האירועים הקרובים

דברו איתנו

מכללת אומגה מאסטר לייף – המכללה ללימודי רוחניות מעשית – אוריאלה קם מורין 

info@oriella.co.il 

052-5396333                                עקבו אחרינו ברשתות החברתיות, נחמד שם!

הירשמו לניוזלטר והיו מעודכנים

האתר פונה לנשים ולגברים כאחד

© כל הזכויות שמורות – אוריאלה קם-מורין

לקבלת סדרת וידאו מתנה מלאו פרטיכם כאן