כלים ליצירת קשר זוגי

כשאנחנו מאוהבים, אנחנו מושכים יותר!

כלים ליצירת קשר זוגי

 

שמתם לב שכאשר אתם בתחילתו של קשר זוגי, אנשים נוספים "מתחילים" איתכם?

כשאנחנו אוהבים ונאהבים- התדר שלנו משתנה. לכן נמשכים אלינו אנשים נוספים כשאנו מתחילים קשר זוגי.

עלינו להיות ברורים ברצונותינו, כשמחליטים למגנט זוגיות חדשה צריך לדעת שדפוסים וקשיים שבהם אנו נתקלים בקשר אחד- עלולים לשחזר את עצמם בקשר הבא, אלא אם כן אנו עושים עבודת מודעות ומשנים דברים במערכת שלנו (אכן כן, אנחנו יכולים לשנות רק את עצמנו).

זה מתחיל מההבנה שהמציאות שלנו כרגע, כפי שהיא, היא בדיוק בהתאם לתדר שלנו. אנחנו משדרים בכל רגע, גם אם איננו מודעים לכך. ממש כפי שהטלפון הסלולארי שלנו מקרין את התדר שלו לסביבה. אנחנו מגנט אדיר, הרוטט כל העת בתדר שלו. לפי מבנה ואיכות המגנט הפנימי שלנו- אנחנו מושכים וממגנטים אלינו מציאות חיצונית. שמתם לב שכאשר אתם בתחילתו של קשר זוגי, אנשים נוספים "מתחילים" איתכם? כשאנחנו אוהבים ונאהבים- הרטט שלנו משתנה. לכן נמשכים אלינו אנשים נוספים כשאנו מתחילים קשר זוגי.

משמעות הדבר היא, שאם ברגע זה אינכם בתוך זוגיות, משמע המערכת שלכם איננה מכווננת לתחנת השידור של מגנוט זוגיות. ברגע שבו אתם רוטטים ומפעילים תחנה זו, אתם יוצרים זוגיות בחייכם.

לעיתים יש במערכת שלנו חסמים לא מודעים, שלא מאפשרים לנו להיפתח לזוגיות ולאהבה. חלקם קשור בכלל לילדות ולהתנסויות קודמות שלנו. רובם 'באגים' שאינם גלויים לנו, אך מנהלים את חיינו.

אז מה עושים?

כדי לשדר את קסם המגנטיות שלכם, עליכם להיות כבר כעת בידיעה, שיש לכם זוגיות הרמונית, תומכת אוהבת. לא רק כמחשבה, אלא כידיעה פנימית. בדיוק כפי שברור לכם מהו שימכם ומקום המגורים שלכם- כך צריכה להיות לכם ברורה נוכחותה של זוגיות בחייכם, כבר כעת.

רובנו, ברוב הזמן, עסוקים ב"תודעת החסר". אנו עסוקים ב"אין לי". מרגישים קורבן של נסיבות. שואלים: "למה זה קורה/ לא קורה לי?", ובכך ממגנטים אלינו 'אין' ו'חסר' בהתאם. מה שאנו משדרים, הוא בדיוק מה שאנו מקבלים כהדהוד בחזרה. השכילו לבחור את התודעה הפנימית שלכם.

שימו לב, ידיעה זו צריכה להתקיים בתוכנו גם, ובעיקר, אם היא איננה מתקיימת בפועל ברגע זה במציאות הפיזית. תהליך זה צריך להיעשות ללא תלות או קשר לרשימת הנתונים האישיים שלכם. רשימת הנתונים לא רלוונטית. שימו בצד את משפטי אי-האמון.

בתקופה שבה רציתי למגנט בן זוג אל חיי, לא הייתי עסוקה בשאלה: "מי ירצה אחת בת 35 עם 2 בנות גדולות?", לו הייתי נותנת מקום לתהייה מסוג זה- לא הייתי מצויה בתדר המגנוט. להיפך. היה לי ב ר ו ר שיש לי בן זוג! בתודעה הפנימית שלי. וכך אמנם מגנטתי אותו.

כשאתם עוטפים את עצמכם באהבה, האחרים יימשכו אליכם, כי אתם "אהיבים". אתם הופכים להיות מגנטיים לאהבה.

כשאתם מאפשרים לעצמכם להשתעשע בידיעה שאתם כבר כעת בתוך זוגיות, האנרגיה שלכם משתנה. אתם הופכים להיות קורנים. אתם משדרים ומרגישים אוהבים ונאהבים. וזה בדיוק מה שמושך אליכם מציאות התואמת תדר זה בדמות בן / בת זוג. היו בתודעתכם בתוך זוגיות חמה, אוהבת, מלטפת, כרגע.

שלכם באהבה

אוריאלה

אוריאלה קם-מורין

מנטורית להצלחה אישית ועסקית בכוח התודעה, מפתחת שיטת אומגה ומייסדת מכללת אומגה. פועלת לשינוי תודעה ומעניקה כלים ייחודיים ופורצי דרך.

מאמרים נוספים

אומגה

איך תדרי אנרגיה גבוהים משפיעים על בריאות וריפוי?

קבלו את שיטת אומגה בבריאות  בשיטת אומגה קיים שימוש בתדרי אנרגיה גבוהים של האנרגיה המגנטית המאפשרת איזון, עלייה ברמת האנרגטיות וריפוי. בוגרי השיטה שמפעילים את התדר הגבוה ואת הכלים, על עצמם או עבור בני משפחה קרובים, וכן מטפלים ומטופלים בה, מדווחים על תהליכי החלמה מהירים וקלים יותר, תמיכה וליווי בטיפולים מורכבים, הקלה בכאב ותופעות לוואי, מניעת מחלות, שיפור

קרא עוד»
אומגה

איך ליצור הריון מוצלח ולידה קלה

על-פי עדויות בוגרות השיטה ומטופלות, שיטת אומגה מסייעת לפריון וללידה. השיטה מסייעת בפתרון בעיות פוריות וזיהוי מקור הבעיה שגורם לבעיית פריון, כאבי מחזור או מחזור לא סדיר, הידבקויות, מעצורים נפשיים/רגשיים, מתח, סיוע בבחירת הכיוון הטיפולי ו/או הרופאים והמטפלים המתאימים, סיוע ליולדות, התמוססות של ציסטות, הכנות וליווי בטיפולי IVF. כיום גוברת המודעות וההכרה בחשיבות הרפואה האלטרנטיבית כגורם

קרא עוד»
אומגה

סוד המגנטיות ליצירת זוגיות: איך למגנט אליך זוגיות מאושרת וחתונה?

שיטת אומגה מעניקה ארגז כלים ייחודי למגנוט זוגיות וחתונה.השיטה ידועה גם כדרך לשיפור זוגיות קיימת ומערכות יחסים בכלל, בתוך המשפחה, עם חברים ובמקום העבודה. "אולם מהי האהבה? נסיון להגדירה משול לנסיון להגדיר את האלוהות. אל תגדירו את האהבה. תנו לה להיות, כך, לנוח בתוך ליבכם " אוריאלה קם-מורין מוקדש באהבה לכם, המבקשים ליצור זוגיות בחייכם לאחר

קרא עוד»

האירועים הקרובים

דברו איתנו

מכללת אומגה מאסטר לייף – המכללה ללימודי רוחניות מעשית – אוריאלה קם מורין 

info@oriella.co.il 

052-5396333                                עקבו אחרינו ברשתות החברתיות, נחמד שם!

הירשמו לניוזלטר והיו מעודכנים

האתר פונה לנשים ולגברים כאחד

© כל הזכויות שמורות – אוריאלה קם-מורין

לקבלת סדרת וידאו מתנה מלאו פרטיכם כאן