כסף? .. זה אפשרי! על זהות, ייעוד והכסף שביניהם…

על זהות, ייעוד והכסף שביניהם..

כפי שאנחנו מורים, אנחנו נהנים להיות תלמידים של החיים,

ולכן, כהרגלינו, אנו משתדלים לתרגל וליישם את המתנות שאנו מלמדים במסגרת הקורסים, הכנסים והסדנאות. 

אחד הנושאים שנגענו בהם הינו זהות:

עם איזו זהות אני מתנהלת בעולם? ומהי ההוויה שהינה נקודת המוצא שלי?

 

כדי לא להאריך אספר לכם חוויה מרנינההחלטתי להיכנס לזהות של מצליחנית.

זה אומר לחשוב כמצליחנית, להרגיש מצליחנית, לפעול מתוך תודעת המצליחנית. ל ה י ו ת אשה מצליחה. ולאלה שמכירים אותי כמי שמממשת את הייעוד ואת החלומות (מה שנכון..), הרי תמיד יש לאן עוד להתפתח.

לא חלפו 24 שעות, ואני מוצאת את עצמי במציאות ששיקפה לי את התודעה שלי. היה זה במפגש עם אנשים שאני מכירה כבר שנים במסגרת הפעילות שלי, אותם החלטנו לפגוש, רניאל ואני, מחוץ למסגרת הרגילה. מן תחושה פנימית שהנחתה אותנו ליזום מפגש.

במפגש הסתבר לנו שהזוג המקסים חווה קפיצת מדרגה פנומנלית ברמה הכלכלית, לאחר דיוק של משמעות הייעוד בחיים. זאת אומרת, ישבו יום אחד עם כל כלי המודעות שרכשו במהלך השנים, ושאלו: מהו הייעוד שלי? ומה משמח אותי? ומה אני עושה בקלות? וכו'..
ופתאום נפל האסימון.. מה שהביא לדיוק ובהירות הדרך והמטרה, וכתוצאה מכך לדיוק הפעולה ולמגנוט המצב אותו כולנו מכירים כ'להיות האדם הנכון בזמן ובמקום הנכונים'.

איזו השתקפות מדהימה ומהירה כמטאור למציאות התודעה הפנימית שלי!!

זה להבין שככה זה עובד.. וב א מ ת אנחנו מן מגנט כזה ש'מושך' מציאות בהתאם למבנה המגנט עצמו.
מאז המפגש אני פשוט מתרוננת! יש בי שמחה כזו! איזה יופי!  הם עשו זאת, ובדרך כל כך מודעת, כל כך עמוקה, כל-כך יפה! המפגש מהווה עבורינו השראה. "ניסים קורים!" הם הצהירו, ואין כמותם כבעלי נסיון.

ואיך יוצרים את הניסים?..
אהה.. זו שאלה טובה.
אני בטוחה שחלק מכם הקוראים מילים אלה ממלמלים משהו על אלה שיש להם מזל ואלה שאין להם, ועל המקום שלכם במשוואה הזו.
אולם עצם השאלה ששאלתי: 'איך יוצרים ניסים?' היא הינה התשובה:


ביכולתנו  ל י צ ו ר  ניסים, לגרום להם לקרות.

זה דורש מאיתנו לבחור זהות אחרתהוויה חדשה.
זהות של ייאוש, זהות של תסכול, זהות של לוזר- לא מביאה תוצאות של שגשוג והצלחה.
ותחשבו על זה..

בואו נאמץ איכויות חדשות. יש מכירה כעת במחירי מבצע!! בעצם-ללא מחיר! מחלקים חינם

 

  • זהות חדשה בזוגיות (אפשר: "אני קשובה ואוהבת?" או "אני אוהבת ונאהבת?" או "אני גמישה וזורמת?")

  • זהות חדשה בעבודה/ קריירה / עיסוק (למשל: "אני אדם מצליח -אני אשה מצליחה", "אני נדיבה", או: "אני משתפת פעולה?")

  • זהות חדשה בבריאות ( "אני בריא/ה!", "אני אשה ספורטיבית", "אני אדם עם גוף מעוצב")

  • זהות חדשה כהורים ("אני אמא מעניקה/ מעצימה / מאפשרת/ זורמת/ קלילה / קשובה", "אני אב מסור / כייפי/ קשוב / זורם"..)

  • זהות חשה כשכנים, כחברים, כחלק מקהילה.. זה אינסופי ומרתק!!


והיופי הוא שניתן להחליף זהויות (חח.. כמובן אין הכוונה לפיצול אישיות..),
זאת אומרת, בכל פעם להתחבר לאיכות חדשה, נוספת. להתמיר.. לצמוח.. להיות אנשים טובים יותר!

וואוו.. איזו חגיגה!!

עם כל ההתלהבות, אני מציעה להתמקד בכל פעם בזהות אחת או שתיים, ולאורך זמן.

תנו לעצמכם 'זמן ספיגה', זמן להשתנות, זמן הכלה. זמן למגנט מציאות מופלאה בהתאם לתודעה הפנימית שלכם. זיכרו כי ניתן להעמיק ולהעצים זהות קיימת, גם זו בחירה.

כך או אחרת, הכי חשוב: ת ה נ ו!

קריירה, כיוון תעסוקתי וייעוד

העבודה בתדרים הגבוהים של האנרגיה המגנטית מסייעים לבוגרי השיטה למצוא ייעוד וכיוון מקצועי המתואם עם הפוטנציאל הגבוה שלהם. זהו תהליך התחברות לנשמה ולחוזה הנשמתי, היזכרות במי שאנחנו ומה באנו לעשות, כיוונון ה- ג'י-פי-אס בחיים. בשיטה עדויות רבות של בוגרים שהצליחו באמצעותה להרחיב פעילות עסקית קיימת, ליצור רווחה כלכלית ושפע, להצליח בראיונות לעבודה, לקבל קידום בעבודה, למצוא או לדייק את הכיוון המקצועי.

הצלחה וכסף: 

קיימים כלים ספציפיים בשיטת אומגה, שבאמצעותם ניתן לעבוד על שיפור מצב כלכלי וליצור רווחה כלכלית, שפע ושגשוג. בוגרים שמצליחים ליצור מציאות חדשה זו בחייהם, מצליחים לעשות זאת משום 2 רכיבים עיקריים בשיטה:

1. התדר הגבוה  של האנרגיה המגנטית, שכאשר לומדים את אופני הפעלתה ניתן ליצור שדה "מגנטי" רב עוצמה, ולמשוך לחיים האישיים את ההזדמנויות להצלחה.

2. פעולה בארבעת מישורי הקיום: פיזי, רגשי, מנטלי ואנרגטי.

3. משולש הזהב של אומגה למגנוט מציאות, הכולל כלים עוצמתיים:

א. לשחרור דפוסים (כמו פחד מהצלחה או כשלון, חוסר בטחון, אשליה וחוסר מציאותיות, פיזור, אמונות מגבילות, הרגלים מעכבים)

ב. ליצירת מציאות – בעזרת מבנים אנרגטיים וכלים ספציפיים לשיטה

ג. לכיוון החיים ובחירות מדוייקות – על ידי הכוונה מקצועית של האנרגיה המגנטית לתחומי החיים השונים. תהליך זה יוצר תיאום בין רצון האישיות לבין הרצון ה"גבוה", חוזה הנשמה. כאשר נוצר תיאום בין השניים, נוצר שדה מגנטי חיובי למשיכת מציאות רצויה.

טליה פרנקל, מטפלת בשיטת אומגה בשילוב עם שיטות אחרות: "למשל היתה אצלי מטופלת, לטיפול אנרגטי, שכלל עבודה באומגה על מימוש עצמי, תוך חיבור לרובד הנשמה, שיאפשר לה לממש את ייעודה הגבוה. יומיים למחרת קרה ממש נס, והיא קיבלה תשובה למשרה שרצתה, וחיכתה לה במשך שנה, ומיד לאחר הטיפול קיבלה תשובה חיובית והתחילה לעבוד בה".

______________

קרן מרקס – עובדת בחברת הייטק גדולה, החלה ללמוד אומגה לפני 8 שנים, ולמדה את כל השלבים עד המאסטר, בלי שום כוונה לטפל, אלא רק עבור עצמה, והצליחה למגנט לחייה, כסף זוגיות עבודה ואפילו הריון.

"אומגה זה כלי מאוד עוצמתי, ממש כמו להתחבר לשלטר, השתמשתי ואני משתמשת למגנוטים שונים, העיקרי שבהם, זה הבית שבו אני חיה כיום. כשהלכתי לקנות אותו היו לי עשרים אלף דולר בלבד, ולקחתי הרבה מאוד הלוואות, כמה מאות אלפי שקלים, והיתה לי מטרה לסגור את כל ההלוואות תוך שנתיים.

התחלתי לעשות מגנוט של כסף, ואכן תוך שנתיים גייסתי סכום שסגר את כל החובות. זה התחיל עם בונוס מאוד גדול שקיבלתי בעבודה, השקעות טובות שעשיתי בבורסה ופיצויי פיטורין, שקיבלתי, שסגרו לי את הסכום, ומאז גם מגנטתי עבודה טובה יותר, עם משכורת ותנאים טובים יותר, שמתאימים לי היום כאמא לתינוק.

מסתבר שזה אפשרי בהייטק.

אומגה פוגשת אותי בכל תחום בחיים. זו דרך חיים שמלמדת לחיות בכוונה של "יש" לחיות בשחרור ממגבלות, מאיפה הדברים יגיעו, אלא פשוט לדעת שהם יגיעו, ובצורה הכי טובה שיש", היא אומרת.

 

 

אוריאלה קם-מורין

מנטורית להצלחה אישית ועסקית בכוח התודעה, מפתחת שיטת אומגה ומייסדת מכללת אומגה. פועלת לשינוי תודעה ומעניקה כלים ייחודיים ופורצי דרך.

מאמרים נוספים

אומגה

איך תדרי אנרגיה גבוהים משפיעים על בריאות וריפוי?

קבלו את שיטת אומגה בבריאות  בשיטת אומגה קיים שימוש בתדרי אנרגיה גבוהים של האנרגיה המגנטית המאפשרת איזון, עלייה ברמת האנרגטיות וריפוי. בוגרי השיטה שמפעילים את התדר הגבוה ואת הכלים, על עצמם או עבור בני משפחה קרובים, וכן מטפלים ומטופלים בה, מדווחים על תהליכי החלמה מהירים וקלים יותר, תמיכה וליווי בטיפולים מורכבים, הקלה בכאב ותופעות לוואי, מניעת מחלות, שיפור

קרא עוד»
אומגה

איך ליצור הריון מוצלח ולידה קלה

על-פי עדויות בוגרות השיטה ומטופלות, שיטת אומגה מסייעת לפריון וללידה. השיטה מסייעת בפתרון בעיות פוריות וזיהוי מקור הבעיה שגורם לבעיית פריון, כאבי מחזור או מחזור לא סדיר, הידבקויות, מעצורים נפשיים/רגשיים, מתח, סיוע בבחירת הכיוון הטיפולי ו/או הרופאים והמטפלים המתאימים, סיוע ליולדות, התמוססות של ציסטות, הכנות וליווי בטיפולי IVF. כיום גוברת המודעות וההכרה בחשיבות הרפואה האלטרנטיבית כגורם

קרא עוד»
אומגה

סוד המגנטיות ליצירת זוגיות: איך למגנט אליך זוגיות מאושרת וחתונה?

שיטת אומגה מעניקה ארגז כלים ייחודי למגנוט זוגיות וחתונה.השיטה ידועה גם כדרך לשיפור זוגיות קיימת ומערכות יחסים בכלל, בתוך המשפחה, עם חברים ובמקום העבודה. "אולם מהי האהבה? נסיון להגדירה משול לנסיון להגדיר את האלוהות. אל תגדירו את האהבה. תנו לה להיות, כך, לנוח בתוך ליבכם " אוריאלה קם-מורין מוקדש באהבה לכם, המבקשים ליצור זוגיות בחייכם לאחר

קרא עוד»

האירועים הקרובים

דברו איתנו

מכללת אומגה מאסטר לייף – המכללה ללימודי רוחניות מעשית – אוריאלה קם מורין 

info@oriella.co.il 

052-5396333                                עקבו אחרינו ברשתות החברתיות, נחמד שם!

הירשמו לניוזלטר והיו מעודכנים

האתר פונה לנשים ולגברים כאחד

© כל הזכויות שמורות – אוריאלה קם-מורין

לקבלת סדרת וידאו מתנה מלאו פרטיכם כאן