כתבו עלינו באתר "וואלה"

לנשום לתוך הצ'אקרה

מאת: אוריאלה קם-מורין, מערכת וואלה!
 10 במאי 2007

לנשום לתוך הצ'אקרה

לפי שיטת אומגה, הדרך ליצירת שינויים בחיים עוברת בזרימה תקינה בתוך מרכזי האנרגיה בגוף שלנו

כשהצ'אקרה נמצאת בחוסר אנרגיה נחווה חוסר איזון (צ' אילוסטרציה: ShutterStock)

במערכת הכוללת שלנו כבני אדם קיימים מרכזי אנרגיה (צ'אקרות) משמעותיים, בכמות גדולה יותר ממה שהיה ידוע עד כה לתורות הריפוי וההילינג. זהו מערך רחב עם 36 מרכזי אנרגיה, שיכולת ההשפעה שלהם על המערכות הכוללות של האדם, בגוף ובנפש, היא גבוהה ביותר. מרכזי האנרגיה האלה מצויים בחלקם בגוף עצמו וחלקם בשדה האלקטרו-מגנטי המקיף את האדם. הפעלה מכוונת של מרכזי האנרגיה, מאפשרת יצירת סדר חדש בשדה המגנטי של האדם ובמערך האנרגטי שלו.

אומגה היא שיטת הילינג מגנטי לאיזון גוף-נפש, שבה נעשה שימוש בכוח התודעה בשילוב עם הילינג מגנטי: הזרמת אנרגיה מגנטית-עוצמתית המחוללת פתיחה והפעלה של 36 הצ'אקרות, כולל איזון עמוק של שבעת המרכזים ה"קלאסיים" המוכרים מתורות המזרח ויכולת הפעלה ממוקדת לבעיות פיסיות ורגשיות.

36 הצ'אקרות על פי תורת האומגה נחלקות ל-3 קבוצות:
– שבעת הצ'אקרות הקלאסיות:
מקושרות לצבעים שונים, שמהווים יחד את כל ספקטרום צבעי הקשת ומשפיעות על האיזון הראשוני.

– שבעת הצ'אקרות העיליות:
מצויות במרחב מקביל לקלאסיות, רחוק יותר מהגוף עצמו ומאפשרות רמה עמוקה של שינוי דפוסים רגשיים ומנטליים וטיפול בנסיבות עבר, שמשפיעות על ההווה. צ'אקרות אלה מאפשרות הזרמה של האנרגיה המגנטית, באמצעות סמלים מיוחדים המהווים "תמרורי דרך" לאנרגיה ותפקידם לכוון את הזרימה ולאפשר אותה.

– 22 הצ'אקרות הדינמיות:
מחוללות בשדה האלקטרו מגנטי המקיף את האדם (ההילה) ומאפשרות יצירת מציאות, מגנטיות רבת עוצמה למצבי חיים טובים, חיבור לחזון הגבוה וליכולת להגשים רצונות ואת הייעוד בחיים. אצל אנשים שעברו טיפול אומגה, השדה האלקטרו-מגנטי השתנה והפך למאוזן. הם דיווחו על שינויים משמעותיים בחייהם, היכולת ליצור מציאות רצויה, שינוי חשיבה ואף שינויים פיסיולוגיים כמו היעלמות הכאב, התמוססות גידול, שיפור הראיה ונשים שהרו.

מסע לצ'אקרות הקלאסיות

הצ'אקרה הראשונה אחראית על החיבור של האדם עם הקרקע (צ' אילוסטרציה: ShutterStock)הצ'אקרה הראשונה אחראית על החיבור של האדם עם הקרקע (צ' אילוסטרציה: ShutterStock)

נתמקד דווקא בצ'אקרות הקלאסיות. כשהמרכז האנרגטי נמצא בעודף או חוסר אנרגיה, או בחוסר תיאום עם מרכזים אחרים, נבלמת הזרימה החופשית ונחווה חוסר איזון בחיינו. זיהוי מצב הצ'אקרות יכול להיעשות באמצעות פיתוח ראיה על חושית בשיטת אומגה, צילום מקצועי, צילום קירליאני או צילום הילות, המתעד באמצעות מכשור מיוחד את גלי האנרגיה והתדרים של המערכת שלנו ומתרגם אותם לתמונה ממוחשבת.

הצ'אקרה הראשונה

 

ממוקמת בבסיס עמוד השדרה ומקושרת עם הצבע האדום, בעל אורך גל נמוך ביותר. מרכז אנרגיה זה הוא הדחוס ביותר מבחינה אנרגטית וקרוב ביותר לאדמה. הוא אחראי על החיבור של האדם לקרקע, לשורש, אופן התנועה בנתיב החיים ומידת היציבות והביטחון הפנימי.

נושאים: אדמה, שורשים, הישרדות, גוף, הווה, מסגרות, מימוש ויכולת להוציא דברים לפועל.

במצבי חוסר איזון: עקשנות, ארציות, שמרנות, צדקנות, שעמום, כפייתיות, פחד משינוי, חוסר אנרגיה ועייפות, קושי לממש יכולות או רעיונות, או לחילופין – חוסר חיבור למציאות, חוסר יציבות, נתק מהקרקע ופחדי הישרדות או בעיות הישרדות ממשיות.

במצבי איזון: יציבות פנימית, אמינות, ביטחון, אסרטיביות, סדר, איזון גופני ו"שתי רגליים על הקרקע".

הצ'אקרה השניה

ממוקמת במרכז הבטן מתחת לטבור. מקושרת עם הצבע הכתום. מרכז אנרגיה זה פחות דחוס מהראשון. ככל שהצ'אקרה גבוהה יותר, כך צפיפותה יורדת.

נושאים: יצירתיות, יחס לאנשים ולחברה, מיניות, כיבוש, דחפים ורצונות, חיוניות, חופש, תנועה, טבע, ספורט ומרחב.
במצבי חוסר איזון: פיזור, חוסר מנוחה, עצבנות, קשיי ריכוז, תשוקה מינית מוקצנת, צורך בשינוי בלתי פוסק ותזזיתיות או לחילופין חוסר שמחת חיים, פחד משינוי, היעדר ביטוי של המיניות, הסתגרות והימנעות מהחיים.

במצבי איזון: גיוון, סקרנות, התחדשות, חופש, עצמאות, קליטה מהירה, שפע, קשר טוב עם ילדים, שמחת חיים וחיוניות.

הצ'אקרה השלישית

ממוקמת במקלעת השמש. מקושרת עם הצבע הצהוב.
נושאים: מקום בחברה, תחושת שייכות, שיתוף פעולה, שירות, עבודת צוות, יכולת הכלה, אימהיות, ביטחון פנימי, רגישות לסביבה והרמוניה.

במצבי חוסר איזון: קושי לבטא חולשה, תוקפנות, שימוש בכוח, קושי לוותר, שליטה ומאבקי כוחות או לחילופין חיפוש אחר איזון והרמוניה על חשבון צרכים אישיים, חולשה פיסית או נפשית, הגנה על החלש, פחד שלא להיות רצוי או נאהב, מצבי רוח, חרדה, פחד ודיכאון.

במצבי איזון: אסרטיביות, מודעות של האדם לעצמו ביחס לסביבה, אכפתיות, איזון בין נתינה וקבלה, עוצמה אישית (לעומת שימוש בכוח), הרמוניה ויכולת לשתף פעולה.

הצ'אקרה הרביעית

ממוקמת במרכז הלב ומקושרת עם הצבע הירוק (ריפוי) והורוד (אהבה).

נושאים: אהבה, חמלה, נתינה, הרמוניה ואמונה.

במצבי חוסר איזון: חוסר אהבה וקבלה של האדם את עצמו ואחרים, חוסר ביטחון או היעדר אמונה עצמית, קושי להתמסר לאהבה ולבטא רוך, חום או רגשות, ביקורת ושיפוטיות, פעילות ללא מנוחה או לחילופין קנאה, כפייתיות, צורך בשלמות, דאגנות, נתינה ללא גבולות, צורך בהגנה, עצלות או חיפוש נוחות.

במצבי איזון: אכפתיות, נתינה מאוזנת, יכולת לאהוב ולקבל אהבה, חמלה, תחושת שלמות, אך לא מושלמות, ביטחון בנתיב החיים, אהבת הרמוניה המתבטאת בחיפוש דרכים אוהבות ומעודנות, אהבה ליופי, אסתטיקה ומוסיקה.

הצ'אקרה החמישית

ממוקמת במרכז הגרון ומקושרת עם הצבע הכחול.

נושאים: תקשורת, ביטוי דרך קול, יצירה, דיבור, כתיבה, ביטוי האמת הפנימית, ביטוי כשרונות, רעיונות חדשניים, העברת ידע וחוש הומור.

במצבי חוסר איזון: תקשורת אגרסיבית, תוקפנות, ציניות, דעתנות, קולניות, מוחצנות ולחילופין הפנמה, בדידות, חוסר ביטוי, תחושת מחנק, קושי להוציא לפועל, כשרונות חסומים וחוסר איזון נפשי.

במצבי איזון: ביטוי אנרגיית הנשמה, תקשורת מאוזנת עם הסביבה, יישום ומימוש רעיונות, יכולת העברת ידע, ביטוי אמת פנימית, כריזמה, השארת חותם אישי, אופטימיות ורצון להתפתחות וצמיחה.

הצ'אקרה השישית

מרכז זה נקרא גם העין השלישית. הוא נמצא בין הגבות ומקושר לסגול או ארגמן.

נושאים: אינטואיציה, מודעות עצמית, התבוננות, אבחון וניתוח, רגישות, ריפוי, למידה ויכולת על-חושית.

במצבי חוסר איזון: נטייה להתמכרות, מחשבות אובדניות, ריבוי מחשבות, טורדנות מנטלית, בלבול, חוסר מציאותיות ואשליה, סודיות, חוסר ישירות או יושר, בדידות, מופנמות, אמונה עיוורת או קיצונית, נוסטלגיות וקושי לשחרר עבר או לעבד כאב. לחילופין אפשר יהיה למצוא – חוסר ביטחון באינטואיציה הפנימית, חוסר למידה והפנמה של שיעורי חיים חוזרים, מעגלי חשיבה תקועים ומחזוריים.

במצבי איזון: יכולת לתרגם אינטואיציה למציאות יומיומית, מודעות עצמית גבוהה, רגישות לזולת, התבוננות מעבר לזווית הראיה האישית, אמפטיה, הבנה ואבחון של מצבי חיים, בעיות ואנשים, למידה וצמיחה בנתיב שעורי החיים וביטוי ייחודיות ואינדיבידואליות באופן מעשי המשלב בין ההיבט השכלי והרגשי.

הצ'אקרה השביעית

מרכז הכתר, בקצה הראש, מקושרת לצבע לבן. מרכז הכתר משלב בתוכו היבטים גבוהים של המיינד האנושי יחד עם חיבור רוחני ויכולת לקבל ולהכיל אור מהממדים הגבוהים.

נושאים: מיקוד, זיכרון, מנהיגות, עצמאות, אינטליגנציה , אידיאלים, רצון, אחד ואחדות.

במצבי חוסר איזון: אגוצנטריות, חוסר גמישות מחשבתית, צרות אופקים, מטרה המקדשת את האמצעים, עריצות, חוסר סבלנות למקצב של אחרים, שליטה, פעולה קיצונית לשם השגת מטרות ורצונות אישיים ללא התחשבות בזולת, חוסר חיבור לאחדות ולידיעת האלוהות המצויה בכל, קושי להתחבר לידע ולתהליכים חדשים, בעיות זיכרון ומיקוד, התבטלות בפני אחרים, פחד לנוע וליזום וקושי להתאושש ולהתחיל תהליכים מחדש.

במצבי איזון: מיקוד, יוזמה, חשיבה מהירה, עצמאות, אסרטיביות, חדות מחשבה, הצלחה, פעולה ממוקדת להשגת מטרות ומימוש, מנהיגות, ביטוי ייחודיות, אישיות ברורה, גבולות מאוזנים ביחס לסביבה.

צ'אקרת העל

 

מעל צ'אקרת הכתר מצויה צ'אקרת העל, כ-20-30 ס"מ מעל קצה הקודקוד. מרכז אנרגיה זה מאפשר חיבור לרובד הנשמה ולנקודת מבט רחבה ורוחנית על החיים.

נושאים: משמעות לחיים, תודעת ייעוד ושליחות, חוש צדק, יושר, תקשור, הארה, סגירת מעגלים.

במצבי חוסר איזון: עצבנות, נטייה להתפרצויות, ניתוק מערכות יחסים, קיצוניות, להט, אלימות, איבוד שליטה ולחילופין קושי לסיים תהליכים, חוסר דחף ומניע פנימי, התבוננות ארצית על החיים ללא קשב לאינטואיציה וליושרה פנימית.

במצבי איזון: תחושת שליחות, אכפתיות ועשייה למען האנושות, בשלות ובגרות, יכולת תקשור, הילינג, פיתוח והמצאה של רעיונות חדשים, עשייה רוחנית וחוש צדק מפותח.

הכותבת היא מאסטר הילינג ותקשור, רואה על-חושית. מורה בכירה מוסמכת מטעם מרכז "lumin Essence Productions", אורגון-ארה"ב לשיטות הילינג מתקדמות. מפתחת "שיטת אומגה"- כוח התודעה והאנרגיה המגנטית וסדרת "מאסטר-לייף" בדמיון מודרך למיגנוט מציאות. מנהלת את מרכז "אומגה", המרכז הרוחני לפיתוח מודעות ואינטלגנציה על-חושית.

אוריאלה קם-מורין

מנטורית להצלחה אישית ועסקית בכוח התודעה, מפתחת שיטת אומגה ומייסדת מכללת אומגה. פועלת לשינוי תודעה ומעניקה כלים ייחודיים ופורצי דרך.

מאמרים נוספים

אומגה

כיצד הטיפול בשיטת EMIO שונה מ EMDR ושיטות אחרות, ואפקטיבי בשחרור חסמים וטיפול בטראומה?

מבוא לטיפול בתנועות עיניים EMIO בתחום הטיפול הרגשי המתפתח ללא הרף, טיפול בתנועות עיניים EMIO שפיתחה אוריאלה קם מורין בולט ככלי של חדשנות ויעילות. בניגוד לשיטה המוכרת יותר בתחום, EMDR, שיטתEMIO  מציעה גישה ייחודית שגם איננה דורשת שחזור טראומה וגם פועלת על טווח רחב יותר של יישומים לריפוי ולטרנספורמציה אישית. הנוירו-תראפיה EMIO עומדת בחזית הגישות

קרא עוד»
אומגה

איך תדרי אנרגיה גבוהים משפיעים על בריאות וריפוי?

קבלו את שיטת אומגה בבריאות  בשיטת אומגה קיים שימוש בתדרי אנרגיה גבוהים של האנרגיה המגנטית המאפשרת איזון, עלייה ברמת האנרגטיות וריפוי. בוגרי השיטה שמפעילים את התדר הגבוה ואת הכלים, על עצמם או עבור בני משפחה קרובים, וכן מטפלים ומטופלים בה, מדווחים על תהליכי החלמה מהירים וקלים יותר, תמיכה וליווי בטיפולים מורכבים, הקלה בכאב ותופעות לוואי, מניעת מחלות, שיפור

קרא עוד»
אומגה

איך ליצור הריון מוצלח ולידה קלה

על-פי עדויות בוגרות השיטה ומטופלות, שיטת אומגה מסייעת לפריון וללידה. השיטה מסייעת בפתרון בעיות פוריות וזיהוי מקור הבעיה שגורם לבעיית פריון, כאבי מחזור או מחזור לא סדיר, הידבקויות, מעצורים נפשיים/רגשיים, מתח, סיוע בבחירת הכיוון הטיפולי ו/או הרופאים והמטפלים המתאימים, סיוע ליולדות, התמוססות של ציסטות, הכנות וליווי בטיפולי IVF. כיום גוברת המודעות וההכרה בחשיבות הרפואה האלטרנטיבית כגורם

קרא עוד»

האירועים הקרובים

דברו איתנו

מכללת אומגה מאסטר לייף – המכללה ללימודי רוחניות מעשית – אוריאלה קם מורין 

info@oriella.co.il 

052-5396333                                עקבו אחרינו ברשתות החברתיות, נחמד שם!

הירשמו לניוזלטר והיו מעודכנים

האתר פונה לנשים ולגברים כאחד

© כל הזכויות שמורות – אוריאלה קם-מורין

לקבלת סדרת וידאו מתנה מלאו פרטיכם כאן