מה את/ה רוצה?- וגם איך להגשים את זה..

מה את/ה רוצה?

וגם איך להגשים את זה..

מאת אוריאלה קם-מורין

 הכתבה מכילה ידע חלקי. הכלים המעשיים והמורחבים נלמדים במסגרת קורס "אומגה" וסדנאות לתחומים שונים. הציצו בלוח האירועים וביתר המידע באתר.

כל המהויות והתצורות הקיימות ביקום נעות, במצבן המיטבי, בתוך זרימה. הביטוי של כח-החיים הינו זרימה.

אם ישנן עכבות בדרך למימוש רצונותיכם הרי שהן נובעות מחוסר זרימה במערכת האנרגטית, הפיזית, המנטלית או הרגשית שלכם.

ישנן תצורות רבות היוצרות חסימה של הזרימה. כאשר אתם מסוגלים להביא עצמכם למצב של זרימה בכל הרבדים- אתם מממשים את רצונותיכם.

עניין זה של יצירת זרימה ב-4 הגופים הינו עמוק וחשוב ביותר.  תקיעות או חסימה באחד או בכמה מן הגופים איננו מאפשר יישום והגשמה בפועל. (אקח לתשומת ליבי לכתוב על כך- אני פתאום מבינה שלא כתבתי על כך עד כה, בעוד שאני מלמדת זאת לעומק ולרוחב שנים בהנחיית שיטת אומגה..).

לצורך הגשמת משאלות ישנו צורך בדבר חשוב נוסף: נדרש תיאום בין רובד האישיות ורובד הנשמה.

בתחילה- ומעולם לא נפרדו הרצון האלוהי והרצון האישיותי. השאיפה שלכם לממש את עצמכם על-פני האדמה ורצונכם לחיות באושר ושמחה יכולה להתממש כאשר אינכם יוצרים הפרדה פנימית זו ומאפשרים לעצמכם ליצור זרימה  וקשב.

הרצון האלוהי הינו ביטוי של "הרוח הגדולה" ושל בחירת הנשמה שלכם טרם לידתכם לנתיב הגשמה כלשהו.

במצב של מימוש קיים זיכרון, או היזכרות מחודשת ברצון האלוהי, ברצון "הרוח".כאשר ישנו תיאום וזרימה בין הרצון הגבוה, האלוהי, לבין רצון האישיות, המשאלות שלנו מתגשמות!

מדוע אם כן לא תמיד קל כל כך ליצור מציאות רצויה?

משום הבלבול או הפער בין רצון מרובד האישיות לבין רצון רובד הנשמה. בתהליך הזרימה ופתיחת הערוצים לרובד הנשמה מתקיימת סינרגיה ותיאום בין רבדים אלה, והמציאות הרצויה מתממשת בקלות.

אך במשך השנים מרגע לידתנו שכחנו את רצון הנשמה שלנו. שנות הילדות דורשות מאיתנו התאמה לסביבה המשפחתית, החברתית, הקהילתית, וכצורך הישרדותי אנו מתאימים עצמנו לנסיבות ומתרחקים מטבענו הראשוני.
אנו שוכחים מי אנחנו באמת ומתרחקים בכך מן הרצון האלוהי שאיתו הגענו אל האדמה. אנו לרוב מתרחקים גם מזיהוי וביטוי של הרצון האישיותי שלנו, עד כי לעיתים אין אנו מזהים מהו הרצון שלנו מעבר לשכבות הרבות המכסות אותו.

הרוח האלוהית מכילה את כל הפוטנציאלים האפשריים, הממומשים ואלו שטרם מומשו. הרוח האלוהית מזינה ומאפשרת את הגילום הפיזי- הממשי של הרצון .

אלא שמפאת השכחה של הרצון שאיתו הגענו אל העולם, לא תמיד ברור לנו הרצון ה"גבוה" שלנו.במצב זה אנו נסחפים לאימוץ רצונות שהם לא בהכרח "שלנו" ואינם קשורים לתכנית שתכננו לעצמנו, לייעוד ולשליחות. אנו מאמצים רצונות כתוצאה מחשיפה לאינטרסים של אנשים או מערכות סביבנו (רצון ההורים, רצון החברות המפרסמות מוצרים, תרבות צריכה מסויית וכך הלאה.

כך למעשה חל בלבול בין הרצון האישי, המגיע מרובד האישיות, לבין הרצון האלוהי המגיע מרובד הנשמה.

הטעות של אנשי הרוח

דווקא אתם, המצויים בתהליכי מודעות ומוצאים דרככם בתוך  נתיב רוחני- טועים לחשוב  כי עליכם לדחוק את רצונות ה"אגו" – הוא רובד האישיות האנושית שלכם, ולבטל או למחוק רצונות אלה.

על פני הזמן נוצרו בתודעתכם תבניות ותצורות המגבילות את הרצון.  תבניות אלה הגדירו עבורכם סוגים של רצונות, ויותר מכך גרמו לכם לחשוב שרצונותיכם האישיותיים אינם מקושרים אל האור.

ההפתעה עבורכם הינה בהבנה כי דווקא חיבור לרצון האלוהי ומימוש עצמי נעה ועוברת   ד ר ך  הרצון האנושי היומיומי מבלי להדחיקו.

חלק גדול מן הקושי שלכם להביא לידי ביטוי את מלוא אורכם וזוהרכם נובע בדיוק מן ההתכחשות שלכם לרצון הפנימי, המבעבע בקרבכם, מכוסה בשכבות רבות של פחד ותחושת חוסר אונים.

אז.. איך עושים זאת?

יש להבין שעלינו לעשות דרך על-מנת להגיע למצב שבו הרצון שלנו מלכתחילה יהיה מתואםעם רובד הנשמה.

על כן עלינו ליצור תהליך של זיהוי מחודש של הרצון האמיתי שלנו.  זיהוי הרצון האמיתי שלנו מתרחש בתהליך של הסרת השכבות הרבות שנערמו מעל טיבענו הראשוני.

בתחילה וסוף- יש א ח ד. הרצון האלוהי- הוא רצון ה"רוח" והרצון האנושי- הוא רצון האישיות משלימים אלה את אלה והינם י ח ד  השלם.

רצון ה"רוח" יכול להתגלם ולבוא לידי ביטוי רק דרך פינוי מקום לרצון האישיותי ולהיפך. אולם יש לודא שהרצון האישיותי מסונכרן ומתואם עם רובד הנשמה כתוצאה מזרימה בגופים אותם הזכרתי בפתח דבריי. 

מעבר ללימוד הכלים שבאמצעותם אנו יוצרים זרימה ב- 4 הגופים: פיזי, רגשי, מנטלי ואנרגטי, כשאנו מרוממים את התדר האנרגטי שלנו, דרך מדיטציה, הילינג ושימוש בתדרי אנרגיה גבוהים, אנו מגשימים בקלות רבה יותר את רצונותינו.

רצונותנו פשוט הופכים למתואמים יותר ויותר עם רצון הנשמה שלנו, עם הרצון האלוהי, משום שאנו מרוממים את עצמנו למרחב "גבוה" זה ומתחילים לקלוט ביתר בהירות מחדש את התכנית. תכנית חיינו. זה תהליך היזכרות מרגש ועוצמתי, רב גילויים, המתרחש לאורך כל חיינו, אם רק נבחר בכך.

באופן זה אנו חווים את השלמות והמיתאם בין רצון האישיות לבין רצון הנשמה ללא נפרדות.

ישנו האחד השלם המתקיים בזרימתו.

וברשותכם הקוראים – מילה לגבי אומגה בהקשר זה.

בוגרי אומגה יודעים לספר כיצד למדו בשיטה להשתמש באנרגיה המגיעה מרובד הנשמה, ומאנרגיה מגנטית, שהיא זו המחוללת מזה כעשור את השינויים אותם אנו חווים בכדור הארץ.

כשלומדים להשתמש באנרגיה המגנטית, לומדים כיצד במציאות עצמה, ת'כלס, ניתן ליצור בהירות בנתיב החיים, הסרת שכבות מעכבות וטיפול בכל התחומים באופן שבו מתאחד הרצון האישי שלכם ורצון הנשמה שלכם.

תהליך זה מאפשר לבוגרי השיטה להימצא בזרימה עם החיים, ואף להיות מסוגלים לטפל בענייניהם השונים וליצור בהם שינוי למקום הרצוי.

המשאלות מתגשמות משום שמלכתחילה הרצון היומיומי שעולה מרובד האישיות, הינו מתואם עם רצון הנשמה, הרצון ה"גבוה", החוזה שתיאמנו לעצמנו טרם לידתנו.

אני מספרת זאת לכם, אך קטנו המילים מלתאר. כל בוגר אומגה ישמח לספר לכם איזו צמיחה, הפתעות וניסים הוא חווה במהלך הקורס ולאחריו. זה עובד!

אז- בין אם אתם בוחרים לטעום מהשיטה, ובין אם בכלים אנרגטיים אחרים, בחרו לכם נתיב המאפשר לכם להסיר את השכבות ולהתחבר לרצון הגבוה, שלשמו הבאתם את עצמכם לעולם זה.

וכך- ראו ברכה בנתיבכם

באהבה

אוריאלה

אוריאלה קם-מורין

מנטורית להצלחה אישית ועסקית בכוח התודעה, מפתחת שיטת אומגה ומייסדת מכללת אומגה. פועלת לשינוי תודעה ומעניקה כלים ייחודיים ופורצי דרך.

מאמרים נוספים

אומגה

איך תדרי אנרגיה גבוהים משפיעים על בריאות וריפוי?

קבלו את שיטת אומגה בבריאות  בשיטת אומגה קיים שימוש בתדרי אנרגיה גבוהים של האנרגיה המגנטית המאפשרת איזון, עלייה ברמת האנרגטיות וריפוי. בוגרי השיטה שמפעילים את התדר הגבוה ואת הכלים, על עצמם או עבור בני משפחה קרובים, וכן מטפלים ומטופלים בה, מדווחים על תהליכי החלמה מהירים וקלים יותר, תמיכה וליווי בטיפולים מורכבים, הקלה בכאב ותופעות לוואי, מניעת מחלות, שיפור

קרא עוד»
אומגה

איך ליצור הריון מוצלח ולידה קלה

על-פי עדויות בוגרות השיטה ומטופלות, שיטת אומגה מסייעת לפריון וללידה. השיטה מסייעת בפתרון בעיות פוריות וזיהוי מקור הבעיה שגורם לבעיית פריון, כאבי מחזור או מחזור לא סדיר, הידבקויות, מעצורים נפשיים/רגשיים, מתח, סיוע בבחירת הכיוון הטיפולי ו/או הרופאים והמטפלים המתאימים, סיוע ליולדות, התמוססות של ציסטות, הכנות וליווי בטיפולי IVF. כיום גוברת המודעות וההכרה בחשיבות הרפואה האלטרנטיבית כגורם

קרא עוד»
אומגה

סוד המגנטיות ליצירת זוגיות: איך למגנט אליך זוגיות מאושרת וחתונה?

שיטת אומגה מעניקה ארגז כלים ייחודי למגנוט זוגיות וחתונה.השיטה ידועה גם כדרך לשיפור זוגיות קיימת ומערכות יחסים בכלל, בתוך המשפחה, עם חברים ובמקום העבודה. "אולם מהי האהבה? נסיון להגדירה משול לנסיון להגדיר את האלוהות. אל תגדירו את האהבה. תנו לה להיות, כך, לנוח בתוך ליבכם " אוריאלה קם-מורין מוקדש באהבה לכם, המבקשים ליצור זוגיות בחייכם לאחר

קרא עוד»

האירועים הקרובים

דברו איתנו

מכללת אומגה מאסטר לייף – המכללה ללימודי רוחניות מעשית – אוריאלה קם מורין 

info@oriella.co.il 

052-5396333                                עקבו אחרינו ברשתות החברתיות, נחמד שם!

הירשמו לניוזלטר והיו מעודכנים

האתר פונה לנשים ולגברים כאחד

© כל הזכויות שמורות – אוריאלה קם-מורין

לקבלת סדרת וידאו מתנה מלאו פרטיכם כאן